2012-10-18 13:34:50 ŠKOLSKI KURIKULUM 2012/13
AKTIVNOST, PROJEKT, PROGRAM…
DODATNA NASTAVA IZ RESTAURIRANJA
VODITELJ, (i nositelji aktivnosti)
- Marko Amižić, prof. stručnih predmeta - 3 razred, odjel slikarstvo
NAMJENA , (ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena)
-povećati senzibilitet učenika prema tradicijskim tehnikama slikanja i njihov odnos prema kulturnoj baštini
CILJEVI
-nadopuniti znanja i vještine stečene kroz vježbe predmeta restauriranje -ukazati na osnovna pravila restauratorske prakse
NAČIN REALIZACIJE
-praktične vježbe i prezentacije primjera iz konzervatorske prakse -nastavak radova započetih na inicijalnom predmetu ili popravci, sanacije, konzervacije i restauracije radova iz školskog fundusa i drugih izvora
VREMENIK
-tijekom školske godine 2012./2013.
TROŠKOVNIK
-troškovi potrošnog materijala; panel ploče, pigmenti, veziva, pozlate, mikstioni, lakovi i dr…..ne manje od 1.500..kn.
NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA
-prezentiranje radova na školskim i javnim izložbama…
AKTIVNOST, PROJEKT, PROGRAM…
IZLOŽBA RADOVA JAJČANE TEMPERE S POZLATOM (dio programa nastavnog predmeta restauriranje)
VODITELJ, (i nositelji aktivnosti)
- Marko Amižić, prof. stručnih predmeta - 3. razed, odjel slikarstva
NAMJENA , (ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena)
Izložbom u galerijskom prostoru pokazati javnosti senzibilitet učenika; njihov odnos prema dostignućima onovremenih slikara i dokazati da nije samo suvremena umjetnička praksa ono što ih interesira.
CILJEVI
Prezentacija radova 3. razreda ŠLU odjela slikarstva iz opusa srednjovjekovne tempere kao poticaj za razvijanje poštovanja prema starim tehnikama slikanja (a koje se i danas koriste u restauriranju i slikarstvu). Razvijanje osjećaja za čuvanje kultrurne baštine i zaštitu umjetnina.
NAČIN REALIZACIJE
Radovi su proizvod Školskog programa tekuće godine, a dobar dio opusa izložbe su i radovi bivših 3. razreda koji dosada nisu bili izlagani.
VREMENIK
-ljeto / jesen 2012. god. (17. 09. do 30. 09. 2012. god.)
TROŠKOVNIK
-troškovi opreme radova (obojeni paneli, prospekt ili katalog, sokovi i sl.) <1500 kn
NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA
-povratne informacije o uspješnosti izložbe, mišljenja i zadovoljstva učenika o postavku izložbe te o njenom odjeku
AKTIVNOST, PROJEKT, PROGRAM…
DODATNA NASTAVA IZ MATEMATIKE - PRIPREME ZA DRŽAVNU MATURU
VODITELJ, (i nositelji aktivnosti)
- Nada Antičević, prof. - učenici četvrtih razreda NAMJENA , (ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena)
- IV. a , IV. b
CILJEVI
- ponoviti sadržaje matematike prvog i drugog razreda srednje škole
NAČIN REALIZACIJE
-dva školska predsata ponedjeljkom u B smjeni
VREMENIK
2012./2013.
TROŠKOVNIK
NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA
-pismeno i usmeno provjeravanje
AKTIVNOST, PROJEKT, PROGRAM…
UČENIČKA ZADRUGA
VODITELJ, (i nositelji aktivnosti)
Vana Bakalić, prof. učenici svih razreda NAMJENA , (ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena) razvijanje i njegovanje radnih navika, odgovornosti, samostalnosti, poduzetnosti, i potrebe za suradnjom osposobljavanje učenika za buduće zanimanje ili hobi razvijanje osjećaja zajedništva i grupne pripadnosti
CILJEVI
razvijati kreativnost kod učenika razvijati poduzetnički duh kod učenika kroz različite projekte educirati upoznati ih s tradicijom kraja i očuvanjem kulturne baštine
NAČIN REALIZACIJE
školske prostorije uz susrete jednom tjedno (2-3 školska sata) predviđen je rad u školi i na terenu uz suradnju drugih učitelja, po interesnim skupinama terenska nastava – suradnja s drugim školskim zadrugama
VREMENIK
šest školskih sati tjedno
TROŠKOVNIK
potrebni radni materijal (glina, boje, platna...)
NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA voditeljica će voditi bilješke u bilježnici za izvannastavne aktivnosti (dolasci, zalaganje, napredak, suradnja...)
AKTIVNOST, PROJEKT, PROGRAM…
ORNAMENTI NAŠIH PRADJEDOVA, projekt
VODITELJ, (i nositelji aktivnosti)
- prof. Suzana Budimir - učenici 2., 3. i 4. razreda, odjel dizajna odjeće NAMJENA , (ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena)
- učenici 2., 3. i 4. razreda, odjel dizajna odjeće
CILJEVI
- projekt je u prvom planu namijenjen osvještavanju učeničkih osnovnih znanja o zavičajnoj etno-baštini s naglaskom na ornamente naših pradjedova - razvijanje vizualnog mišljenja - razvijanje poduzetničkog duha - ostvarivanje suradnje s Etnografskim muzejom, upoznavanje s fundusom i aktivnostima istog te malim zavičajnim zbirkama u svrhu promicanja tradicijske baštine i njene primjene u dizajnu odjeće i modnih dodataka - osposobljavanje učenika za izvođenje kreativnih zadataka inspiriranih zavičajnom etno-baštinom - razvijanje kreativnosti i vlastitih stavova - poticanje darovitosti - promicanje zavičajne etno-baštine - razvijanje svijesti o vrijednostima etno baštine -poticanje istraživačkog duha -poticanje timskog rada -razvijanje različitih pristupa temi (od klasičnih do multimedijalnih)
NAČIN REALIZACIJE
- metoda demonstracije (izvorna stvarnost) - metoda usmenog izlaganja (opisivanje) - metoda praktičnih radova - timski rad - istraživački rad - radionice
VREMENIK
- od siječnja 2013.g. do ožujka 2013.
TROŠKOVNIK
- tekstilni materijali - print na tkaninama - konci i pribor za vez - 4.000 kuna
NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA
- ocjenjivanje učenika - izložba radova, mala modna revija te predstavljanje modne fotografije navedenog projekta u Splitu - izložba i mala modna revija u galerijskim prostorima izvan Splita - posjet i predstavljanje projekata na etno sajmovima i izložbama - demonstracija na stručnim skupovima i razmjena iskustava - predstavljanje projekta putem web stranica škole - primjena materijala za monografiju škole
AKTIVNOST, PROJEKT, PROGRAM…
TIPOGRAFIJA I MODA, projekt
VODITELJ, (i nositelji aktivnosti)
- Suzana Budimir, prof. - učenici 2., 3. i 4. razreda, odjel dizajna odjeće
NAMJENA , (ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena)
- učenici 2., 3. i 4. razreda, odjel dizajna odjeće
CILJEVI
- osposobljavanje učenika za izvođenje kreativnih zadataka na navedenu temu – izvedba pojedinačnog modela i predstavljanje modne ilustracije - razvijanje kreativnosti i vlastitih stavova - poticanje darovitosti - poticanje timskog rada - razvijanje različitih pristupa temi (od klasičnih do multimedijalnih) - predstavljanje rada grupe i osobnih radova javnosti - razvijanje poduzetničkog duha - promicanje modnog odjela ŠLU Split - suradnja s gradskim institucijama, uredom Turističke zajednice - upoznavanje učenika s načinom predstavljanja osobnog rada javnosti - prezentacija projekta javnosti s ciljem bolje motiviranosti učenika i promidžbe struke
NAČIN REALIZACIJE
- metoda demonstracije (izvorna stvarnost) - metoda usmenog izlaganja (opisivanje) - metoda praktičnih radova - timski rad - istraživački rad - radionice
VREMENIK
- travanj 2013.
TROŠKOVNIK
-materijali za izradu pojedinačnih modela - 1.500 kuna
NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA
- ocjenjivanje učenika - modna revija i izložba u Splitu - modna revija i izložba izvan Splita - demonstracija na stručnim skupovima i razmjena iskustava - predstavljanje projekta putem web stranica škole i navedene Udruge - primjena materijala za monografiju škole
AKTIVNOST, PROJEKT, PROGRAM…
CRVENI PERISTIL, projekt
VODITELJ, (i nositelji aktivnosti)
- Branko Šegvić, prof.,Suzana Budimir, prof., Kaća Svedružić, prof. - učenici 2., 3. i 4. razreda, odjel industrijskog dizajna - učenici 2., 3. i 4. razreda, odjel dizajna odjeće
NAMJENA , (ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena)
- učenici 2., 3. i 4. razreda, odjel dizajna odjeće - učenici 2., 3. i 4. razreda, odjel industrijskog dizajna
CILJEVI
- projekt «Crveni peristil» u prvom planu namijenjen je osvještavanju učeničkih osnovnih znanja o ovom povijesnom artističkom događaju s naglaskom na crvenu boju kao odraz stava o odnosu društva prema umjetnosti danas - osposobljavanje učenika za izvođenje kreativnih zadataka inspiriranih umjetničkim događajima iz povijesti grada Splita - razvijanje kreativnosti i vlastitih stavova - poticanje darovitosti - poticanje timskog rada - razvijanje različitih pristupa temi (od klasičnih do multimedijalnih) - razvijanje vizualnog mišljenja - razvijanje poduzetničkog duha - ostvarivanje suradnje s Hrvatskim društvom likovnih umjetnika Split, Turističkom zajednicom grada, Muzejom grada Splita
NAČIN REALIZACIJE
- metoda demonstracije (izvorna stvarnost) - metoda usmenog izlaganja (opisivanje) - metoda praktičnih radova - timski rad - istraživački rad - radionice
VREMENIK
- od listopada do prosinca 2013.
TROŠKOVNIK
- tekstilni materijali – crvena boja - pribor za šivanje - materijali za grafičko oblikovanje - 3.000 kuna
NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA
- ocjenjivanje učenika -izložba radova, mala modna revija te predstavljanje modne fotografije navedenog projekta u Splitu - izložba i revija u galerijskim prostorima izvan Splita - demonstracija na stručnim skupovima i razmjena iskustava - predstavljanje projekta putem web stranica škole - primjena materijala za monografiju škole
AKTIVNOST, PROJEKT, PROGRAM…
DODATNA NASTAVA IZ HRVATSKOGA JEZIKA -PRIPREME ZA DRŽAVNU MATURU IZ HRVATSKOGA JEZIKA
VODITELJ, (i nositelji aktivnosti)
- Marica Butina, prof. - učenici četvrtih razreda - Škola likovnih umjetnosti, Split
NAMJENA , (ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena)
- nastava je namijenjena učenicima četvrtih razreda
CILJEVI
- ponoviti sadržaje obveznog dijela programa i proširiti ih - osvijestiti potrebu stalnog učenja hrvatskoga jezika - razvijati i učvrstiti brigu i ljubav za hrvatski jezik i književnost - steći jezično znanje, jezičnu kulturu i sposobnosti za uporabu hrvatskoga jezika u govornom i pisanom obliku
NAČIN REALIZACIJE
- predavanja - pisane vježbe
VREMENIK
- šk. god. 2012. /2013. , 2 sata tjedno
TROŠKOVNIK
NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA
- vrednovanje eseja, raščlambi, pisanog i govornog izražavanja, pisane vježbe iz jezičnoga gradiva - učenici rezultate koriste za što uspješnije polaganje državne mature
AKTIVNOST, PROJEKT, PROGRAM…
DRAMSKA DRUŽINA
VODITELJ, (i nositelji aktivnosti)
- Marica Butina, profesorica hrvatskoga jezika i dramska pedagoginja - učenici, članovi dramske družine NAMJENA , (ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena)
-učenici od 1. do 4. razreda koji su zainteresirani za dramski odgoj
CILJEVI
- promicanje i razvijanje govorne kulture i kulture javnog nastupanja metodama dramskog odgoja - ovladavanje postupcima i sredstvima dramskog stvaranja (dikcija, gluma, ponašanje na sceni, stvaranje likova; skupni scenski nastup, monolog, recitacija, monodrama) Metodama odgojnog kazališta kod motiviranih učenika otkriti i razviti sposobnosti scenskog izraza, kvalitetno upotpuniti slobodno vrijeme učenika, njegovati jezično-umjetnički izraz na hrvatskom jeziku, učenicima pružiti mogućnost za reproduktivne i kreativne aktivnosti u scenskom izrazu, pomoći učenicima da razviju svoje osjećaje, sklonosti, sposobnosti i stavove, izražajne sposobnosti i vještine, maštu i stvaralaštvo, steknu društvenu svijest i njezine sastavnice (samokritičnost, kritičnost, odgovornost i snošljivost), razviju humana i moralna načela, steknu samopouzdanje i sigurnost, razumiju međuljudske odnose i ponašanje i nauče surađivati i cijeniti druge.
NAČIN REALIZACIJE
- kritički osvrti na kazališne izvedbe - projektni rad, forum teatar, dramske kreativne radionice, osvještavanje važnosti scenskog komuniciranja i načina komuniciranja, vježbe scenskog govora, kreacija scenskog teksta, socijalne vještine, sposobnosti improvizacije, prepoznavanje scenskih normi, rad na scenskom prostoru, osmišljavanje scenografije, kostimografije, vježbe artikulacije, vježbe samopouzdanja, nastupi…
VREMENIK
-dva sata tjedno tijekom nastavne godine 2012. /2013. (70 sati godišnje)
TROŠKOVNIK
2.000 - 3.000 kn, ovisno o predstavi koju učenici osmisle, eventualno potrebna sredstva za kostime i scenografiju, fotokopiranje tekstova, potrebe na eventualnim nastupima izvan škole…
NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA
- poticajne ocjene iz hrvatskog jezika (izražavanje, zalaganje) - pohvale - poticaj za daljnje razvijanje izražajnih i stvaralačkih sposobnosti - sudjelovanje na Lidranu
AKTIVNOST, PROJEKT, PROGRAM…
UNICEF- OVA AKCIJA ŠKOLE ZA AFRIKU, ( prodaja učeničkih radova) humanitarna sekcija
VODITELJ, (i nositelji aktivnosti)
-pedagoginja škole Aleksandra Dužević i Vijeće učenika NAMJENA , (ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena)
- svi učenici škole
CILJEVI
- senzibilizirati učenike za humanitarni rad - razvijanje suradničkog odnosa među učenicima - razvijanje volonterstva - financijska pomoć za UNESCO-vu akciju „Škole za Afriku“
NAČIN REALIZACIJE
- projekt
VREMENIK
- oko Božića 2012.
TROŠKOVNIK
- 0 kn
NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA
- analiza na Vijeću učenika Škole
AKTIVNOST, PROJEKT, PROGRAM…
IZLOŽBA UČENIČKIH RADOVA NA ODABRANU TEMU
VODITELJ, (i nositelji aktivnosti)
- Kristijan Falak, prof. NAMJENA , (ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena)
- učenici slikarskog i foto odjela ŠLU
CILJEVI
- razumijevanje važnosti izlagačke djelatnosti - osmišljavanje koncepta i izvedbe rada na temu - osmišljavanje postava izložbe - osmišljavanje grafičkog i pisanog materijala uz izložbu
NAČIN REALIZACIJE
- promišljanje i izvedba rada za vrijeme nastave primijenjenog slikarstva i fotografskih tehnika
VREMENIK
- listopad 2012. – siječanj 2013.
TROŠKOVNIK
- 2000 kn
NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA
- samovrednovanje, iskustvo rada na organizaciji projekata, organizacija i arhiviranog materijal u izložbene svrhe, kritika i diskusija o kritikama na izložbu
AKTIVNOST, PROJEKT, PROGRAM…
JEDNODNEVNI IZLET – posjet prirodnim ljepotama RH
VODITELJ, (i nositelji aktivnosti)
Kristijan Falak NAMJENA , (ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena)
- učenici fotografskog usmjerenja ŠLU
CILJEVI
- upoznavanje prirodnih znamenitosti RH i fotografske tehnike snimanja prirode i arhitekture
NAČIN REALIZACIJE
Organizacija izleta s javnim ili rezerviranim prijevozom. Putovanje i troškovi na račun učenika.
VREMENIK
- tijekom nastavne godine
TROŠKOVNIK
- dnevnice nastavnicima u pratnji
NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA
- samovrednovanje, priprema i organizacija izložbe sa snimljenim materijalom
AKTIVNOST, PROJEKT, PROGRAM…
SUDJELOVANJE NA GRUPNOJ IZLOŽBI „NEAFIRMIRANA UMJETNIČKA SCENA“
VODITELJ, (i nositelji aktivnosti)
- Kristijan Falak NAMJENA , (ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena)
- učenici slikarskog i foto odjea ŠLU
CILJEVI
- poticanje suradnje među učenicima - razumijevanje važnosti izlagačke djelatnosti - osmišljavanje koncepta i izvedbe rada na temu
NAČIN REALIZACIJE
Promišljanje i zajednička izvedba rada za vrijeme nastave primijenjenog slikarstva i fotografskih tehnika.
VREMENIK
- listopad 2012. – siječanj 2013.
TROŠKOVNIK
-1000 kn
NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA
Samovrednovanje, iskustvo rada na organizaciji projekata, organizacija arhiviranog materijala u izložbene svrhe.
AKTIVNOST, PROJEKT, PROGRAM…
Suradnja s muzejskom ustanovom i eventualna izložba radova nastalih tijekom te suradnje
VODITELJ, (i nositelji aktivnosti)
- Kristijan Falak NAMJENA , (ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena)
- učenici slikarskog i foto odjela ŠLU
CILJEVI
- razumijevanje važnosti muzejske djelatnosti i kulture - crtanje na otvorenom prostoru
NAČIN REALIZACIJE
Promišljanje i izvedba rada za vrijeme nastave crtanja i slikanja.
VREMENIK
- tijekom nastavne godine
TROŠKOVNIK
NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA
Samovrednovanje, iskustvo rada van školskih prostorija, upoznavanje sa zanimanjima i zvanjima muzejske djelatnosti, organizacija arhiviranog materijala u izložbene svrhe.
AKTIVNOST, PROJEKT, PROGRAM…
Javna skulptura - asamblaž
VODITELJ, (i nositelji aktivnosti)
- Dijana Dora Kučić NAMJENA , (ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena)
- svi zainteresirani učenici ŠLU
CILJEVI
Osvještavanje potrebe za obogaćivanjem gradskog prostora likovnim sadržajem. Izlazak učenika u javnost i stjecanje odgovornosti i samopouzdanja kroz suočavanje s povratnom reakcijom javnosti ( školske i gradske). Razvoj kreativnog opažanja i razmišljanja, učenje o novim umjetničkim tehnikama.
NAČIN REALIZACIJE
Izrada skulpture u školi, uz dogovor s gradskim vlastima njen postav na odabranom privremenom mjestu u gradu.
VREMENIK
Kroz školsku godinu, sastanci s učenicima jednom tjedno za prikupljanje materijala i izradu, postavljanje skulpture u gradu se vezuje uz određeni važniji datum.
TROŠKOVNIK
Troškovi zavarivanja, bojanja, prijenosa i postavljanja skulpture.
NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA
Vrednovanje motivacije, angažmana i ostalih stavova učenika uključenih u projekt, vezanih za umjetnički rad i stvaralaštvo. Vrednovanje stavova ostalih učenika škole upućenih angažiranim učenicima i voditelju projekta.
AKTIVNOST, PROJEKT, PROGRAM…
Školski karneval 2013.
VODITELJ, (i nositelji aktivnosti)
- Hana Letica - Kristijan Falak - Kaća Svedružić - svi profesori stručnih i općih predmeta koji su u mogućnosti uključiti se u projekt NAMJENA , (ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena)
-svi učenici škole
CILJEVI
- iskustveno učenje - ostvarivanje zanimljivog happeninga kroz projektnu nastavu
NAČIN REALIZACIJE
Profesori daju svoj doprinos određenoj temi u mjesecima koji prethode karnevalu te sve uklapaju u nastavni plan i program za tekuću nastavnu godinu.
VREMENIK
- veljača 2013
TROŠKOVNIK
- oko 10 000 kn
NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA
- sav praktičan rad prethodno će biti podrobno teorijski obrađen te se vrednuje i ocjenom - teorijska obrada za potrebe napredovanja u struci profesora sudionika projekta (moguća priprema znanstvenog članka) - foto i video dokumentiranje za različite potrebe Škole (natjecanja, arhiv)
AKTIVNOST, PROJEKT, PROGRAM…
Happening Večera na asfaltu 2
VODITELJ, (i nositelji aktivnosti)
- Hana Letica - Kristijan Falak - Kaća Svedružić NAMJENA , (ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena)
-učenici nastavnog predmeta Teorija oblikovanja (1. i 2. razredi) prof. Hane Letice, te svi ostali koji žele sudjelovati
CILJEVI
Interpretacija u formi happeninga slike Edouarda Maneta «Doručak na travi», nastavak slične akcije iz 2010. godine, kao poticaj za promišljanje o nizu pitanja koja se tiču grada u kojem živimo i u kojem djelujemo te gradova općenito, a posebno o nama samima kao samosvjesnim građanima i umjetnicima. Jesu li gradovi doista mjesta «po mjeri» nas građana?
NAČIN REALIZACIJE
Mjesto radnje – jedan od trgova u širem centru grada preoblikovan kao kućni dnevni boravak. Učenici će realizirati likovno preoblikovanje, a i oni sami će biti protagonisti u prostoru. Javni prostor će poprimiti, dakle, prisniji, intimniji duh.
VREMENIK
- lipanj 2013.
TROŠKOVNIK
-oko 5000 kn
NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA
- sav praktičan rad prethodno će biti podrobno teorijski obrađen te se vrednuje i ocjenom - teorijska obrada za potrebe napredovanja u struci profesora sudionika projekta (moguća priprema znanstvenog članka) - foto i video dokumentiranje za različite potrebe Škole (natjecanja, arhiv)
AKTIVNOST, PROJEKT, PROGRAM…
Izložba učeničkih grafika u okviru manifestacije "Praznik cvijeća" Projekt "Moja prva naslovnica", izrada naslovnice dječije bojanke
VODITELJ, (i nositelji aktivnosti)
Višnja Mach Orlić, prof. NAMJENA , (ciljna skupina, kome je aktivnost namijenja
- učenicima grafičkog odjela - učenicima koji pokazuju darovitost na polju grafičkog dizajna - građanstvu Splita, posebno djeci
CILJEVI
- razvijanje kreativnosti i vlastitih stavova - poticanje timskog rada - motiviranje učenika za prezentaciju svojih radova izvan škole - prezentacija radova učenika Škole u sklopu manifestacije "Praznik cvijeća" - upoznavanje i rješavanje problematike izlaganja u kulturno-povijesnoj baštini
NAČIN REALIZACIJE
Projekti bi se ralizirali u suradnji s "Parkovima i nasadima"d.o.o. i Kulturnom udrugom "Jabuka". - terenska nastava, Podrumi Dioklecijanove palače, trajanje 5 dana
VREMENIK
- 15.04.2013.-15.05.2013.
TROŠKOVNIK
- po potrebi i sukladno mogućnostima Škole
NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA
-ocjenjivanjem -predstavljanjem putem web-a -prestavljanje putem tiska bojanke -izložbom
AKTIVNOST, PROJEKT, PROGRAM…
Tematska izložba
VODITELJ, (i nositelji aktivnosti)
- Željka Milošević Paro, prof. NAMJENA , (ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena)
-učenici 4. razreda, odjel grafičkog dizajnera
CILJEVI
- poticanje kreativnosti, stvaralačkog i istraživačkog potencijala - razvijanje sposobnosti praktičnog oblikovanja; donošenja estetičkih prosudbi i odluka - stjecanje i razvijanje usmjerenog likovnog opažanja - razumijevanje i primjena likovnih tehnika i sredstava - stjecanje navika samostalnog, suradničkog, praktičnog i stvaralačkog rada - razvoj vizualnog, kritičkog i stvaralačkog mišljenja - razvoj sposobnosti vizualno-likovne komunikacije - sposobnost uspostavljanja korelacijskih veza s drugim sadržajima izvan umjetničkog područja
NAČIN REALIZACIJE
Učenici provode istraživanje na određenu temu, te na osnovu ponuđenih prijedloga (skica), vrednuju i primjenjuju, odnosno pristupaju izradi najboljeg – izabranog rješenja.
VREMENIK
- travanj 2013.
TROŠKOVNIK
- troškovi tiskanja i oglašavanja, oko 1 500,00 HRK
NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA
Učenici trebaju prikupiti podatke, osmisliti i kreirati rad, komunicirati i raspraviti sve aspekte ponuđenog dizajna, uvažavajući potencijalne gledatelje (krajnje korisnike) kojima je dizajn – poruka namijenjen.
AKTIVNOST, PROJEKT, PROGRAM…
VIDEO, dodatna nastava
VODITELJ, (i nositelji aktivnosti)
- Nera Miočić - 4. razred, odjel fotografskog dizajnera NAMJENA , (ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena)
-4. razred, odjel fotografskog dizajnera
CILJEVI
Naučiti mlade osnovama korištenja videa u svrhu izražavanja, proučavanja, analiziranja, te komunikacijskim mogućnostima tog medija. Usvajanje filmskih izražajnih sredstava, kako bi naučili filmski jezik te na taj način stvarali filmove.
NAČIN REALIZACIJE
Najvažniji proces je gledanje i analiziranje videa, zatim snimanje raznih vježbi putem kojih će mladi naučiti se služiti videom, shvaćati ga i stvarati.
VREMENIK
- školska godina 2012./2013.
TROŠKOVNIK
NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA
- prezentacija videa ( željene mogućnosti - Kino Klub Split, unutar škole, Salon Galić, MKC)
AKTIVNOST, PROJEKT, PROGRAM…
Slikanje, dodatna nastava
VODITELJ, (i nositelji aktivnosti)
-Alieta Monas plejić , prof. NAMJENA , (ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena)
-učenici 4. razreda, slikarski dizajner
CILJEVI
- produbiti i proširiti već stečeno znanje iz slikanja - savladavanje tonskog slikarstva u različitim tehnikama
NAČIN REALIZACIJE
- školske prostorije, svaki tjedan jedan šk. sat
VREMENIK
- tijekom šk. godine
TROŠKOVNIK
- 0 kn
NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA
- usmena analiza s učenicima
AKTIVNOST, PROJEKT, PROGRAM…
Fotografički dizajn
VODITELJ, (i nositelji aktivnosti)
-Svijetlana Paligorić Miše, prof. -učenici 4. razreda, odjel fotografskog dizajnera NAMJENA , (ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena)
- edukativno: - plakati i izložbe
CILJEVI
- usvojiti znanje, razviti svijest o nenasilju - razvijati kreativne načine izražavanja sebe i kritički odnos prema svome radu i postignućima - razvijati emicionalnu inteligenciju i sposobnost za uspostavljane kvalitetnih međuljudskih odnosa - razvijati sposobnost komuniciranja uključujući svoje osjećaje, zapažanja, vrijednosti i znanje
NAČIN REALIZACIJE
- radionice
VREMENIK
- tijekom travnja i svibnja 2013. godine
TROŠKOVNIK
-1000 kuna (printanje plakata)
NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA
- izložba u javnom prostoru - naučiti primjeniti znanja i stečene vještine iz područja umjetnosti na svakodnevni ziovt - steći sposobnost komuniciranja i raspravljana o naučenom - razviti vještine kritičkog razmišljanja kroz sposobnost procjenjivanja vlastitog rada/postignuća i postignuća drugih
AKTIVNOST, PROJEKT, PROGRAM…
Školski športski klub # AE 96 # Športska sekcija u Školi likovnih umjetnosti - Split
VODITELJ, (i nositelji aktivnosti)
Gordan Puljek, prof. – voditelj Slaven Lagator – predstavnik učenika Dalija Grančić –predstavnica učenica NAMJENA , (ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena) Aktivnost je namijenjena učenicima ove škole s ciljem zadovoljavanja biopsihosocijalne potrebe za kretanjem. Namjena je povećanje stvaralačkih sposobnosti i prilagodba suvremenim uvjetima življenja kao i samostalna i odgovorna skrb o čuvanju i promicanju osobnog zdravlja, radne sposobnosti i odgojnosti. Pojedine aktivnosti namijenjene su i profesorima škole, kako bi kroz druženje s učenicima poticali pozitivne akcije i bolje međuljudske odnose.
CILJEVI
* sudjelovanje učenika u izvanškolskim aktivnostima * stjecanje higijenskih navika * usvajanje motoričkih znanja različite korisnosti * usvajanje korisnih teoretskih kinezioloških priopćenja * razvoj opće društvenih pozitivnih normi ponašanja * upoznavanje bliže okolice življenja ( izleti )
NAČIN REALIZACIJE
* donošenje programa rada * praćenje aktivnosti
VREMENIK
* prvenstvo škole u stolnom tenisu - božićni turnir * izlet za učenike 4 raz. ( akcija 4 + ) * izlet i za ostale učenike ( bez obveze sudjelovanja )
TROŠKOVNIK
* reketi za stolni tenis kom. 4 * mreža za stolni tenis kom. 1 * set loptica za stolni tenis * reketi za badminton kom. 4 * set loptica za badminton
NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA
* zadovoljstvo međusobnim druženjem * objava postignutih rezultata na međurazrednim natjecanjima ( stolni tenis, streljaštvo..... )
AKTIVNOST, PROJEKT, PROGRAM…
ZIDNA DEKORACIJA u Školi likovnih umjetnosti
VODITELJ, (i nositelji aktivnosti)
-Miroslav Radeljak, prof. NAMJENA , (ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena)
- didaktički primjer na vidnom mjestu ulaza u Školu - učenici 3. i 4. razreda
CILJEVI
- ovladati vještinama rada u keramici velikog formata - primjena dosad stečenih znanja i vještina - stjecanje iskustva učenika u radu na zajedničkom projektu - usavršavanje keramičke tehnike rada kvečanjem - keramika kao značajni detalj u arhitekturi
NAČIN REALIZACIJE
- rad u keramičkoj radionici u školi kroz izvannastavne aktivnosti
VREMENIK
- realizacija rada do kraja šk. god. 2012. / 2013.
TROŠKOVNIK
- glina- 1200 kn. - glazura- 700 kn. - gips- 100 kn. - pribor- 250 kn. - trošak pečenja- 200 kn. - montaža- 400 kn
NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA
- visoki stupanj stručnosti izrade te uklapanje u vizualni identitet Škole
AKTIVNOST, PROJEKT, PROGRAM…
Komentar crtežom
VODITELJ, (i nositelji aktivnosti)
- Vanja Rogošić Ojdenić NAMJENA , (ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena)
-učenici prvih razreda i treći razred slikarskog dizajna
CILJEVI
- opažanje, uključivanje likovnosti u svakodnevni život
NAČIN REALIZACIJE
- odlazak i praćenje ( komentar) crtežom različite prostore i situacije (brod, frizerski salon, sportske dvorane…)
VREMENIK
- travanj /svibanj 2013.
TROŠKOVNIK
- slikarski materijal
NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA
- vrednovanje učeničkih stavova
AKTIVNOST, PROJEKT, PROGRAM…
Posjet Školi primjenjenih umjetnosti u Rijeci
VODITELJ, (i nositelji aktivnosti)
- profesori Kristijan Falak i Kaća Svedružić, učenici, putnička agencija NAMJENA , (ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena)
- učenici 4. razreda
CILJEVI
- razvijanje komunikacije među učenicima, razmjena iskustva i ideja s kolegama iz druge škole
NAČIN REALIZACIJE
- jednodnevni izlet autobusom
TROŠKOVNIK
- dnevnice profesorima, učenici sami plaćaju troškove putovanja
NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA
- razgovor s učenicima, prezentacija dokumentacije s putovanja
AKTIVNOST, PROJEKT, PROGRAM…
Humanitarni školski buvljak
VODITELJ, (i nositelji aktivnosti)
- Kaća Svedružić, prof., Suzana Budimir, prof., Kristijan Falak, prof. NAMJENA , (ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena)
- učenici svih razreda, profesori
CILJEVI
- razvijanje solidarnosti među učenicima - razvijanje ekološke svijesti
NAČIN REALIZACIJE
- učenici će biti organizirani u grupe koje će prodavati predmete i prikupljati novac
TROŠKOVNIK
- nema troškova
NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA
Prikupljena sredstva biti će iskorištena u humanitarne svrhe. -fotodokumentacija
AKTIVNOST, PROJEKT, PROGRAM…
ŠKOLSKI LIST – ARTLIST – VIRTUALNE NOVINE
VODITELJ, (i nositelji aktivnosti)
VANJA ŠKROBICA NAMJENA , (ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena) - učenici, profesori, javnost tj. zainteresirani osnovnoškolci i njihovi roditelji
CILJEVI
- prepoznavanje kreativnosti učenika u svim područjima, praćenje događanja u školi, prikaz uspješnosti škole u cjelini - informacije o programima, rasporedu, važnim web adresama - informacije o razrednim odjeljenjima, kontakti s razrednicima i ostalim profesorima
NAČIN REALIZACIJE
- kontinuirano praćenje događanja u školi, fotografsko i tekstualno zapisivanje aktivnosti koje učenici ostvare izvan škole sa svojim profesorima (posjete, izložbe, natjecanja, ekskurzije, seminari...) - stvaranje novinarske grupe, upućivanje učenika u osnove novinarskog rada - suradnja s profesorima, posebno s profesorima iz foto i grafičkog odjela
VREMENIK
- tijekom cijele školske godine
TROŠKOVNIK
- 1.000 kn
NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA
- broj učenika zainteresiranih za suradnju, ispunjavanje evaulacijskog listića, prelistavanje i downlodiranje školskog lista (pdf format)
AKTIVNOST, PROJEKT, PROGRAM…
DODATNA NASTAVA IZ ETIKE
VODITELJ, (i nositelji aktivnosti)
VANJA ŠKROBICA NAMJENA , (ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena)
- maturanti, oni koji žele etiku kao izborni predmet na državnoj maturi.
CILJEVI
Produbiti znanje iz etike kao važne filoziofske discipline, implementacija u svakodnevnom životu; osobito će se voditi računa da učenici koji nisu slušali etriku tijekom srednje škole sada na dodatnoj mogu usvojiti najvažnije stvari iz nastavnog sadržaja; osobito je važno za maturante koji žele etiku odabrati kao izborni predmet na državnoj maturi.
NAČIN REALIZACIJE
- održavanje jednog sata nastave tjedno
VREMENIK
- tijekom školske godine
TROŠKOVNIK
NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA
-broj zainteresiranih učenika, redovitost prisustvovanja na nastavi i uspješnost na državnoj maturi
AKTIVNOST, PROJEKT, PROGRAM…
INFO – PULT (informacije o natjecanjima, izložbama u gradu, nastavku obrazovanje...)
VODITELJ, (i nositelji aktivnosti)
VANJA ŠKROBICA NAMJENA , (ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena)
- učenici, profesori
CILJEVI
- informacije o tekućim natjecanjima, festivalima i izložbama na koje se učenici mogu sami ili pod vodstvom profesora - mentora prijaviti; jačanje pozitivnog natjecateljskog duha, želja za vrednovanjem i samovrednovanjem - jačanje ugleda škole, popularizacija likovnosti i poticanje kreativnosti
NAČIN REALIZACIJE
- praćenje domaćih i međunarodnih web portala koji oglašavaju natječaje - printanje natječaja i postavljanja teksta u info – ormarić - slanje teksta natječaja profesorima ili postavljanje teksta natječaja u školskoj zbornici - praćenje tijeka natjecanja i rezultata i obavještavanje sudionike natječaja
VREMENIK
- tijekom školske godine
TROŠKOVNIK
- 300 kn – poštarina i DVD-ovi
NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA
- rezultati po isteku natječaja i zadovoljstvo uspjehom - nagrada (knjiga) na kraju školske godine za ostvareni uspjeh
AKTIVNOST, PROJEKT, PROGRAM…
POSJET SVEUČILIŠNOJ KNJIŽNICI
VODITELJ, (i nositelji aktivnosti)
VANJA ŠKROBICA
NAMJENA , (ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena)
- maturanti
CILJEVI
Upoznavanje s uslugama koje pruža Sveučilišna knjižnica, načina njezina rada, odjelima, restauratorskim odjelom i sl.
NAČIN REALIZACIJE
- posjet Sveučilišnoj knjižnici, organizacija vođenja kroz njezine odjele
VREMENIK
- u listopadu, povodom Mjeseca knjige
TROŠKOVNIK
NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA
- razgovor i komentari učenika nakon posjeta - učenici će se lakše koristiti fondom Sveičilišne knjižnice, znat će pretraživati pojedine jedinice i sl.
AKTIVNOST, PROJEKT, PROGRAM…
RADIONICA UMJETNIČKOG OBLIKOVANJA STAKLA, SLOBODNA AKTIVNOST
VODITELJ, (i nositelji aktivnosti)
- Julijana Voloder NAMJENA , (ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena)
- učenici 2. 3. i 4. razreda, smjer industrijskog i kiparskog dizajna
CILJEVI
- razvijanje taktilnih vještina i motorike u oblikovanju - usvajanje tehnologije lijevanja negativa i pozitiva u pristupu i izradi raznih kalupa - savladavanje vještina u rukovanju raznih alata za staklo - savladavanje uporabe strojeva za staklo - usvajanje pravilne zaštite na radu u svrhu prevencije od mogućih opasnosti - savladavanje u procesima i radu peći za staklo - razvijanje kreativnosti i osobnog likovnog mišljenja
NAČIN REALIZACIJE
- definiranje projekata - oblikovanje kalupa - rezanje, krojenje, fuzija, bojanje - hladna i vruća obrada stakla - postavljanje izložbe u školi i gradskim izložbenim prostorima
VREMENIK
- tijekom školske godine
TROŠKOVNIK
- glina, gips, staklo - alati i pomoćni alati za staklo - boje za staklo
NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA
-evaluacija pravilnog oblikovanja i korištenja tehnologije za obradu stakla -humanitarne prodajne izložbe -prezentacija i promidžba odjela i stakla kao medija -sudjelovanje u modnim revijama izradom nakita -slanje radova na natjecanja
AKTIVNOST, PROJEKT, PROGRAM…
ŠKOLSKA PRIREDBA ZA BOŽIĆ
VODITELJ, (i nositelji aktivnosti)
- Dajana Vujević, prof. NAMJENA , (ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena)
-učenici svih razreda
CILJEVI
- evociranje istinskog značenja Božića - probuditi u učenicima osjećaj za transcendentno - zainteresirati ih za glazbenu, dramsku i plesnu kulturu - razvijanje osjećaja zajedništva i grupne pripadnosti
NAČIN REALIZACIJE
- priredba u školi
VREMENIK
- priprema: jedan školski sat tjedno - realizacija priredbe: kraj prvog polugodišta, pred Božić
TROŠKOVNIK
- tekući troškovi
NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA
- analiza priredbe kroz razgovor s učenicima
AKTIVNOST, PROJEKT, PROGRAM…
IZLET U MOSTAR
VODITELJ, (i nositelji aktivnosti)
- Dajana Vujević, prof. NAMJENA , (ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena)
- učenici završnih razreda
CILJEVI
- izraziti zahvalnost Bogu i svima koji su pomagali maturantima tijekom srednjoškolskog obrazovanja - družiti se s vršnjacima i jačati svijest o odgovornosti za budućnost društva u kojem žive - širiti kulturne vidike upoznavanjem prošlosti grada Mostara i razgledavanjem njegovih znamenitosti - jačati svijest o zajedničkoj prošlosti i međusobnoj upućenosti Hrvata u Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini
NAČIN REALIZACIJE
- jednodnevni izlet
VREMENIK
- travanj 2013.
TROŠKOVNIK
- o učeničkom trošku
NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA
- razgovor, razmjena iskustava
AKTIVNOST, PROJEKT, PROGRAM…
Postavljanje i kustosiranje međunarodne izložbe NUS 02
VODITELJ, (i nositelji aktivnosti)
- Hrvoje Zuanić NAMJENA , (ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena)
- 4. razredi, odjeli grafičkog dizajnera, slikarskog dizajnera, industrijskog dizajnera
CILJEVI
- upoznavanje sa strukturom i konceptom multimedijalne izložbe rad
NAČIN REALIZACIJE
- definiranje projekta
VREMENIK
- siječanj, 2013.
TROŠKOVNIK
- 0 kn
NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA
- demonstracija na stručnim skupovima
AKTIVNOST, PROJEKT, PROGRAM…
Projekcija učeničkih kratkih filmova u kinoteci Zlatna vrata
VODITELJ, (i nositelji aktivnosti)
- Hrvoje Zuanić NAMJENA , (ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena)
- 4. razredi odjeli grafičkog dizajnera, slikarskog dizajnera, industrijskog dizajnera
CILJEVI
- upoznavanje osnova snimanja i filmskog jezika - razvijanje pozitivnog odnosa prema radu, aktivnosti, suradnje i timskog rada
NAČIN REALIZACIJE
- definiranje projekta
VREMENIK
- tijekom godine, premijera filmova u svibnju 2013.
TROŠKOVNIK
- stativ za snimanje (200kn)
NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA
- premijera filmova u Zlatnim vratima u Splitu
(Youth film festival Karlovac, DUFF, Umag…)
AKTIVNOST, PROJEKT, PROGRAM…
MATURALNA ZABAVA (svečana maturalna večer: ples, večera i zabavni program)
VODITELJ, (i nositelji aktivnosti)
- voditelji: Hrvoje Zuanić, profesor računalstva i - nositelji aktivnosti: - razrednici maturalnih razreda (5 profesora) - ravnatelj / pedagoginja - učenici 3. razreda (2 predstavnika) - učenici 4. a i b razreda (maturanti) - maturalni odbor NAMJENA , (ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena)
- učenicima četvrtih razreda
CILJEVI
- razvijanje osjećaja samopoštovanja i pripadnosti školi kao timu i zajednici - potaknuti učenike na međusobno druženje i uspostavljanje cjeloživotnih prijateljstava - razvijati osjećaj poštovanja učenika prema nastavnicima - svečanom večerom, plesom i prigodnim oproštajnim programom obilježiti završetak školske godine maturanata - okupiti sve maturante na jednom mjestu te se oprostiti od njih i njihovih roditelja - zajedničko druženje u opuštenoj atmosferi na kraju srednjoškolskog obrazovanja - stvaranje ugodnih sjećanja na period srednjoškolskog obrazovanja - zadovoljstvo učenika kvalitetom i svečanošću proslave završetka njihovog srednjoškolskog školovanja - zadovoljstvo roditelja činjenicon da su oni i ova škola pomogli učenicima da odrastu u perspektivne mlade ljude
NAČIN REALIZACIJE
Odlazak na odredište koje odaberu učenici i njihovi roditelji, boravak i svečana maturalna zabava prema odabranom programu.
- organiziranje maturalnog odbora - organiziranje svečane večere i plesa - organiziranje programa maturalne zabave = suradnja svih nositelja aktivnosti i rad na zajedničkim pripremama
PROGRAM: 1. druženje s roditeljima uz aperitiv, 2. ulazak roditelja u dvoranu uz okupljanje maturanata i razrednika ispred dvorane (priprema za svečani ulazak u dvoranu), 3. svečani ulazak maturanata s razrednicima. 4. Obraćanje ravnatelja 5. Obraćanje predstavnika maturanata 6. Obraćanje predstavnika roditelja 7. Prvi ples – valcer i /ili Ples s roditeljima 8. Opraštanje od roditelja uz prigodnu poklon-uspomenu 9. Fotografiranje po razredima 10. Večera 11. Izbor „naj-razreda”: Izbor žirija, Predstavljanje svih razreda, Dodjela nagrade za najbolje predstavljanje razreda 12. Izbor najboljeg plesnog para: Izbor žirija, Natjecanje u plesu, Dodjela nagrade 13. Crtanje razrednika + izbor najboljeg crteža: Izbor žirija, Izbor crtača, Crtanje razrednika, Dodjela nagrade 14. Izbor „kraljice i kralja” večeri: Izbor žirija, Predstavljanje učenica i učenika (individualno), Dodjela obilježja, Ples izabranog para 15. Ples + razne zabavne igre + lutrija (raspoređeno tijekom večeri)
VREMENIK
- tijekom cijele školske godine: :1 sat tjedno od prosinca 2011. :pred kraj nastavne godine za maturante prema potrebi i češće :maturalna večer (zabava) nakon završetka nastavne godine za maturante (svibanj 2012.)
TROŠKOVNIK
- troškove večere snose sami učenici (njihovi roditelji), a troškove priprema škola u suradnji sa sponzorima:
a) večera + fotografije (osobne, skupne), video (maturalne zabave) za svakoga učenika = učenici (njihovi roditelji) b) glazba = sponzori + zarada od lutrije c) pozivnice, bedž = škola d) koktel i poklon za roditelje = škola e) program = škola + sponzori
NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA
- nagrade najuspješnijim učenicima - fotografije i video za arhivu (kroniku) škole
|
Škola likovnih umjetnosti Split |