2019-06-06 09:28:41 Natječaj za upis u prve razrede šk.god. 2019./20. Na temelju čl.22.stv.9 Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (NN 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 5/12, 16/12, 86/12, 126/12, 94/13, 152/14, 07/17 i 68/18) , točke 15. Odluke o upisu u I. razred srednje škole u školskoj godini 2019./2020.Škola likovnih umjetnosti, Split (u daljnjem teklstu: Škola) objavljuje NATJEČAJ za upis učenika u prvi razred Škole za školsku godinu 2019./2020. Program obrazovanja i broj upisnih mjesta
Učenici se upisuju u prvi razred u program likovna umjetnost i dizajn. Nakon završetka prvog razreda učenici se opredjeljuju za jedno od šest (6) zanimanja:
Škola u prvi razred u školskoj godini 2019./2020. upisuje 48 učenika. Elementi vrednovanja i rokovi za upis Elementi vrednovanja za upis:
- Hrvatski jezik - Matematika - Prvi strani jezik - Likovna kultura - Tehnička kultura - Kemija
Provjera darovitosti učenika za likovno izražavanje (Prijamni ispit) Darovitost kandidata za likovno izražavanje provjerava se na prijamnom ispitu, crtanjem olovkom i slikanjem temperom. Predviđeno vrijeme za prijamni ispit je 4 sata (sunčana).
Trošak provjere darovitosti kandidata iznosi 50,00kn. Uplata se vrši na žiro računa Škole : IBAN HR0224840081102095204, Raiffeisen Bank.
Učenici s teškoćama u razvoju
Obvezni strani jezik Obvezni strani jezik u Školi je engleski. Za učenike koji u osnovnoj školi nisu učili engleski jezik, Škola će dana 4.7.2019.g. u 8,00 sati, a nakon pisanog zahtjeva učenika provjeriti njegovo znanje iz engleskog jezika i o tome sastaviti zapisnik.
Naknada za povećane troškove obrazovanja Participacije roditelja/skrbnika učenika u financiranju umjetničkog obrazovanja učenika za školsku godinu 2019./2020. iznosi 500,00 kn, osim:
Datum zaprimanja upisnica Upisnice se zaprimaju 15.7.2019.g. i 16.7.2019.g. od 08,00 do 12,00 sati u prostorijama škole. U jesenskom roku upisnice se zaprimaju 30.8.2019.g od 08,00 do 12,00 sati.
|
||||||||||||||||||||||||
Škola likovnih umjetnosti Split | ||||||||||||||||||||||||