preskoči na sadržaj

Škola likovnih umjetnosti Split

Vijesti

ŠKOLSKI KURIKULUM 2012/13

Autor: Kristijan Falak, 18. 10. 2012.

 

 

AKTIVNOST,

PROJEKT,

PROGRAM…

 

 

DODATNA NASTAVA IZ RESTAURIRANJA

 

VODITELJ,

(i nositelji aktivnosti)

 

 

- Marko Amižić, prof. stručnih predmeta

- 3 razred, odjel slikarstvo

 

NAMJENA ,

(ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena)

 

-povećati senzibilitet učenika prema tradicijskim tehnikama

 slikanja i  njihov odnos prema kulturnoj baštini

 

CILJEVI

 

 

 

 

 

-nadopuniti znanja i vještine stečene kroz vježbe predmeta

 restauriranje

-ukazati na osnovna pravila restauratorske prakse

 

 

NAČIN REALIZACIJE

 

 

-praktične vježbe i prezentacije primjera iz konzervatorske

 prakse

-nastavak radova započetih na inicijalnom predmetu ili popravci,

 sanacije, konzervacije i restauracije radova iz školskog fundusa i

 drugih izvora

 

 

VREMENIK

 

 

-tijekom školske godine 2012./2013.

 

TROŠKOVNIK

 

-troškovi potrošnog materijala; panel ploče, pigmenti, veziva,

 pozlate, mikstioni, lakovi i dr…..ne manje od 1.500..kn.

 

NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA

 

-prezentiranje radova na školskim i javnim izložbama…

 

 

 

 

AKTIVNOST,

PROJEKT,

PROGRAM…

 

 

IZLOŽBA RADOVA JAJČANE TEMPERE S POZLATOM

                 (dio programa nastavnog predmeta restauriranje)

 

VODITELJ,

(i nositelji aktivnosti)

 

 

- Marko Amižić, prof. stručnih predmeta

- 3. razed, odjel slikarstva

 

NAMJENA ,

(ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena)

 

Izložbom u galerijskom prostoru pokazati javnosti senzibilitet učenika; njihov odnos prema dostignućima onovremenih slikara i dokazati da nije samo suvremena umjetnička praksa ono što ih interesira.

 

 

CILJEVI

 

 

 

 

 

Prezentacija radova 3. razreda ŠLU odjela slikarstva iz opusa srednjovjekovne tempere kao poticaj za razvijanje poštovanja prema starim tehnikama slikanja (a koje se i danas koriste u restauriranju i slikarstvu).

Razvijanje osjećaja za čuvanje kultrurne  baštine i zaštitu umjetnina.

 

 

NAČIN REALIZACIJE

 

 

Radovi su proizvod Školskog programa tekuće godine, a dobar dio opusa izložbe su i radovi bivših 3. razreda koji dosada nisu bili izlagani.

 

VREMENIK

 

 

-ljeto / jesen 2012. god. (17. 09. do 30. 09. 2012. god.)

 

TROŠKOVNIK

 

 

-troškovi opreme radova (obojeni paneli, prospekt ili katalog,

 sokovi i sl.) <1500 kn

 

 

NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA

 

-povratne informacije o uspješnosti izložbe, mišljenja i

 zadovoljstva učenika o postavku izložbe te o njenom odjeku

 

 

 

 

 

AKTIVNOST,

PROJEKT,

PROGRAM…

 

 

   DODATNA NASTAVA IZ MATEMATIKE

      - PRIPREME ZA DRŽAVNU MATURU

 

VODITELJ,

(i nositelji aktivnosti)

 

 

 

- Nada Antičević, prof.

- učenici četvrtih razreda

NAMJENA ,

(ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena)

 

   - IV. a , IV. b

 

CILJEVI

 

 

 

 

 

 

   - ponoviti sadržaje matematike prvog i drugog razreda srednje

   škole

 

NAČIN REALIZACIJE

 

 

   -dva školska predsata ponedjeljkom u B smjeni

 

VREMENIK

 

 

   2012./2013.

 

TROŠKOVNIK

 

 

 

NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA

 

   -pismeno i usmeno provjeravanje

 

 

 

 

 

AKTIVNOST,

PROJEKT,

PROGRAM…

 

 

 

UČENIČKA ZADRUGA

 

 

VODITELJ,

(i nositelji aktivnosti)

 

 

  • Vana Bakalić, prof.
  • učenici svih razreda

NAMJENA ,

(ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena)

 

  • razvijanje i njegovanje radnih navika, odgovornosti, samostalnosti, poduzetnosti, i potrebe za suradnjom
  • osposobljavanje  učenika za buduće zanimanje ili hobi
  • razvijanje osjećaja zajedništva i grupne pripadnosti

 

 

CILJEVI

 

 

 

 

 

  • razvijati kreativnost kod učenika
  • razvijati  poduzetnički duh kod učenika
  • kroz različite projekte educirati  upoznati ih s tradicijom kraja i očuvanjem kulturne baštine 

 

 

NAČIN REALIZACIJE

 

 

  • školske prostorije
  • uz susrete jednom tjedno (2-3 školska sata) predviđen je rad u školi i na terenu uz suradnju drugih učitelja, po interesnim  skupinama
  • terenska nastava – suradnja s drugim školskim zadrugama

 

 

 

VREMENIK

 

 

  • šest školskih  sati tjedno

 

 

 

TROŠKOVNIK

 

 

  • potrebni radni materijal (glina, boje, platna...)

 

 

 

NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA

 

  • voditeljica će voditi bilješke u bilježnici za izvannastavne aktivnosti (dolasci, zalaganje, napredak, suradnja...)

 

 

 

 

AKTIVNOST,

PROJEKT,

PROGRAM…

 

 

 

ORNAMENTI NAŠIH PRADJEDOVA,

projekt

 

VODITELJ,

(i nositelji aktivnosti)

 

 

- prof. Suzana Budimir

- učenici 2., 3. i 4. razreda, odjel dizajna odjeće

NAMJENA ,

(ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena)

 

- učenici 2., 3. i 4. razreda, odjel dizajna odjeće

 

CILJEVI

 

 

 

 

 

- projekt je u prvom planu namijenjen osvještavanju učeničkih

  osnovnih znanja o zavičajnoj etno-baštini s naglaskom na

  ornamente naših pradjedova

- razvijanje vizualnog mišljenja

- razvijanje poduzetničkog duha

- ostvarivanje suradnje s Etnografskim muzejom, upoznavanje s

  fundusom i aktivnostima istog te malim zavičajnim

  zbirkama u svrhu promicanja tradicijske baštine i njene primjene

  u dizajnu odjeće i modnih dodataka

- osposobljavanje učenika za izvođenje kreativnih zadataka

  inspiriranih zavičajnom etno-baštinom

- razvijanje kreativnosti i vlastitih stavova

- poticanje darovitosti

- promicanje zavičajne etno-baštine

- razvijanje svijesti o vrijednostima etno baštine

-poticanje istraživačkog duha

-poticanje timskog rada

-razvijanje različitih pristupa temi

(od klasičnih do multimedijalnih)

 

 

NAČIN REALIZACIJE

 

 

- metoda demonstracije  (izvorna stvarnost)

- metoda usmenog izlaganja  (opisivanje)

- metoda praktičnih radova

- timski rad

- istraživački rad

- radionice

 

 

VREMENIK

 

 

- od siječnja 2013.g. do ožujka 2013.

 

 

TROŠKOVNIK

 

- tekstilni materijali

- print na tkaninama

- konci i pribor za vez

- 4.000 kuna

 

 

NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA

 

- ocjenjivanje učenika

- izložba radova, mala modna revija te predstavljanje modne

  fotografije navedenog projekta u Splitu

- izložba i mala modna revija u galerijskim prostorima izvan Splita

- posjet i predstavljanje projekata na etno sajmovima i izložbama

- demonstracija na stručnim skupovima i razmjena iskustava

- predstavljanje projekta putem web stranica škole

- primjena materijala za monografiju škole

 

 

 

 

 

 

 

AKTIVNOST,

PROJEKT,

PROGRAM…

 

 

 

TIPOGRAFIJA I MODA,

projekt

 

VODITELJ,

(i nositelji aktivnosti)

 

 

- Suzana Budimir, prof.

- učenici 2., 3. i 4. razreda, odjel dizajna odjeće

 

NAMJENA ,

(ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena)

 

- učenici 2., 3. i 4. razreda, odjel dizajna odjeće

 

 

CILJEVI

 

 

 

 

 

- osposobljavanje učenika za izvođenje kreativnih zadataka na

  navedenu temu – izvedba pojedinačnog modela i predstavljanje

  modne ilustracije

- razvijanje kreativnosti i vlastitih stavova

- poticanje darovitosti

- poticanje timskog rada

- razvijanje različitih pristupa temi

(od klasičnih do multimedijalnih)

- predstavljanje rada grupe i osobnih radova javnosti

- razvijanje poduzetničkog duha

- promicanje modnog odjela ŠLU Split

- suradnja s gradskim institucijama, uredom Turističke zajednice

- upoznavanje učenika s načinom predstavljanja osobnog rada

 javnosti

- prezentacija projekta javnosti s ciljem bolje motiviranosti učenika

 i promidžbe struke

 

 

NAČIN REALIZACIJE

 

 

- metoda demonstracije  (izvorna stvarnost)

- metoda usmenog izlaganja  (opisivanje)

- metoda praktičnih radova

- timski rad

- istraživački rad

- radionice

 

 

VREMENIK

 

 

- travanj  2013.

 

TROŠKOVNIK

 

 

-materijali za izradu pojedinačnih modela

- 1.500 kuna

 

 

 

NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA

 

 

- ocjenjivanje učenika

- modna revija i izložba u Splitu

- modna revija i izložba izvan Splita

- demonstracija na stručnim skupovima i razmjena iskustava

- predstavljanje projekta putem web stranica škole i navedene

 Udruge

- primjena materijala za monografiju škole

 

 

 

 

 

AKTIVNOST,

PROJEKT,

PROGRAM…

 

 

 

CRVENI PERISTIL,

projekt

 

 

VODITELJ,

(i nositelji aktivnosti)

 

 

- Branko Šegvić, prof.,Suzana Budimir, prof., Kaća Svedružić,

  prof.

- učenici 2., 3. i 4. razreda, odjel industrijskog dizajna

- učenici 2., 3. i 4. razreda, odjel dizajna odjeće

 

NAMJENA ,

(ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena)

 

- učenici 2., 3. i 4. razreda, odjel dizajna odjeće

- učenici 2., 3. i 4. razreda, odjel industrijskog dizajna

 

 

CILJEVI

 

 

 

 

 

- projekt «Crveni peristil» u prvom planu namijenjen je

 osvještavanju učeničkih osnovnih znanja o ovom povijesnom

 artističkom događaju s naglaskom na crvenu boju kao odraz

 stava o odnosu društva prema umjetnosti danas

- osposobljavanje učenika za izvođenje kreativnih zadataka

 inspiriranih umjetničkim događajima iz povijesti grada Splita

- razvijanje kreativnosti i vlastitih stavova

- poticanje darovitosti

- poticanje timskog rada

- razvijanje različitih pristupa temi

 (od klasičnih do multimedijalnih)

- razvijanje vizualnog mišljenja

- razvijanje poduzetničkog duha

- ostvarivanje suradnje s Hrvatskim društvom likovnih umjetnika

 Split, Turističkom zajednicom grada, Muzejom grada Splita

 

 

NAČIN REALIZACIJE

 

 

- metoda demonstracije  (izvorna stvarnost)

- metoda usmenog izlaganja  (opisivanje)

- metoda praktičnih radova

- timski rad

- istraživački rad

- radionice

 

 

VREMENIK

 

 

- od listopada do prosinca 2013.

 

TROŠKOVNIK

 

 

- tekstilni materijali – crvena boja

- pribor za šivanje

- materijali za grafičko oblikovanje

- 3.000 kuna

 

 

NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA

 

- ocjenjivanje učenika

-izložba radova, mala modna revija te predstavljanje modne

 fotografije navedenog projekta u Splitu

- izložba i revija u galerijskim prostorima izvan Splita

- demonstracija na stručnim skupovima i razmjena iskustava

- predstavljanje projekta putem web stranica škole

- primjena materijala za monografiju škole

 

 

 

 

 

 

 

AKTIVNOST,

PROJEKT,

PROGRAM…

 

 

DODATNA NASTAVA IZ HRVATSKOGA

                      JEZIKA

 -PRIPREME ZA DRŽAVNU MATURU IZ HRVATSKOGA JEZIKA

 

 

VODITELJ,

(i nositelji aktivnosti)

 

 

- Marica Butina, prof.

- učenici četvrtih razreda

- Škola likovnih umjetnosti, Split

 

NAMJENA ,

(ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena)

 

- nastava je namijenjena učenicima četvrtih razreda

 

 

CILJEVI

 

 

 

 

 

- ponoviti sadržaje obveznog dijela programa i proširiti ih

- osvijestiti potrebu stalnog učenja hrvatskoga jezika

- razvijati i učvrstiti brigu i ljubav za hrvatski jezik i književnost

- steći jezično znanje, jezičnu kulturu i sposobnosti za uporabu

  hrvatskoga jezika u govornom i pisanom obliku

 

 

NAČIN REALIZACIJE

 

 

- predavanja

     - pisane vježbe

 

VREMENIK

 

 

- šk. god. 2012. /2013. , 2 sata tjedno

 

 

TROŠKOVNIK

 

 

 

NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA

 

- vrednovanje eseja, raščlambi, pisanog i govornog izražavanja,

   pisane vježbe iz jezičnoga gradiva

- učenici rezultate koriste za što uspješnije polaganje državne

   mature

 

 

 

 

 

 

AKTIVNOST,

PROJEKT,

PROGRAM…

 

 

 

DRAMSKA DRUŽINA

 

VODITELJ,

(i nositelji aktivnosti)

 

 

- Marica Butina, profesorica hrvatskoga jezika i dramska pedagoginja

- učenici, članovi dramske družine

NAMJENA ,

(ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena)

 

-učenici od 1. do 4. razreda koji su zainteresirani za dramski odgoj

 

 

CILJEVI

 

 

 

 

- promicanje i razvijanje govorne kulture i kulture javnog nastupanja

  metodama dramskog odgoja

- ovladavanje postupcima i sredstvima dramskog stvaranja (dikcija,

  gluma, ponašanje na sceni, stvaranje likova; skupni scenski nastup,

  monolog, recitacija, monodrama)

Metodama odgojnog kazališta kod motiviranih učenika otkriti i razviti

sposobnosti scenskog izraza, kvalitetno upotpuniti slobodno vrijeme

učenika, njegovati jezično-umjetnički izraz na hrvatskom jeziku, učenicima pružiti mogućnost za reproduktivne i kreativne aktivnosti u scenskom izrazu, pomoći učenicima da razviju svoje osjećaje, sklonosti, sposobnosti i stavove, izražajne sposobnosti i vještine, maštu i stvaralaštvo, steknu društvenu svijest i njezine sastavnice (samokritičnost, kritičnost, odgovornost i snošljivost), razviju humana i moralna načela, steknu samopouzdanje i sigurnost, razumiju međuljudske odnose i ponašanje i nauče surađivati i cijeniti druge.

 

 

NAČIN REALIZACIJE

 

 

- kritički osvrti na kazališne izvedbe

- projektni rad, forum teatar, dramske kreativne radionice,

  osvještavanje važnosti scenskog komuniciranja i načina

  komuniciranja, vježbe scenskog govora, kreacija scenskog teksta,

  socijalne vještine, sposobnosti improvizacije, prepoznavanje

  scenskih normi, rad na scenskom prostoru, osmišljavanje

  scenografije, kostimografije, vježbe artikulacije, vježbe

  samopouzdanja, nastupi…

 

 

VREMENIK

 

 

-dva sata tjedno tijekom nastavne godine 2012. /2013.

  (70 sati godišnje)

 

 

TROŠKOVNIK

 

 

2.000 - 3.000 kn, ovisno o predstavi koju učenici osmisle, eventualno potrebna sredstva za kostime i scenografiju, fotokopiranje tekstova, potrebe na eventualnim nastupima izvan škole…

 

 

NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA

 

- poticajne ocjene iz hrvatskog jezika (izražavanje, zalaganje)

- pohvale

- poticaj za daljnje razvijanje izražajnih i stvaralačkih sposobnosti

- sudjelovanje na Lidranu

 

 

 

 

AKTIVNOST,

PROJEKT,

PROGRAM…

 

 

UNICEF- OVA AKCIJA ŠKOLE ZA AFRIKU,

( prodaja učeničkih radova)

humanitarna sekcija

 

 

VODITELJ,

(i nositelji aktivnosti)

 

 

 

-pedagoginja škole Aleksandra Dužević i Vijeće učenika

NAMJENA ,

(ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena)

 

- svi učenici škole

 

 

 

 

CILJEVI

 

 

 

 

 

- senzibilizirati učenike za humanitarni rad

- razvijanje suradničkog odnosa među učenicima

- razvijanje volonterstva

- financijska pomoć za UNESCO-vu akciju „Škole za Afriku“

 

 

NAČIN REALIZACIJE

 

 

- projekt

 

VREMENIK

 

 

- oko Božića 2012.

 

TROŠKOVNIK

 

 

- 0 kn

 

NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA

 

 

- analiza na Vijeću učenika Škole

 

 

 

 

 

 

 

AKTIVNOST,

PROJEKT,

PROGRAM…

 

 

IZLOŽBA UČENIČKIH RADOVA

NA ODABRANU TEMU

 

VODITELJ,

(i nositelji aktivnosti)

 

 

- Kristijan Falak, prof.

NAMJENA ,

(ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena)

 

- učenici slikarskog i foto odjela ŠLU

 

CILJEVI

 

 

- razumijevanje važnosti izlagačke djelatnosti

- osmišljavanje koncepta i izvedbe rada na temu

- osmišljavanje postava izložbe

- osmišljavanje grafičkog i pisanog materijala uz izložbu

 

 

NAČIN REALIZACIJE

 

 

- promišljanje i izvedba rada za vrijeme nastave primijenjenog

  slikarstva i fotografskih tehnika

 

 

VREMENIK

 

 

- listopad 2012. – siječanj 2013.

 

TROŠKOVNIK

 

 

- 2000 kn

 

NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA

 

- samovrednovanje, iskustvo rada na organizaciji projekata,

 organizacija i arhiviranog materijal u izložbene svrhe, kritika i

 diskusija o kritikama na izložbu

 

 

 

 

 

AKTIVNOST,

PROJEKT,

PROGRAM…

 

 

JEDNODNEVNI IZLET

– posjet prirodnim ljepotama RH

 

VODITELJ,

(i nositelji aktivnosti)

 

 

Kristijan Falak

NAMJENA ,

(ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena)

 

- učenici fotografskog usmjerenja ŠLU

 

CILJEVI

 

 

 

 

 

- upoznavanje prirodnih znamenitosti RH i fotografske tehnike snimanja

 prirode i arhitekture

 

NAČIN REALIZACIJE

 

 

Organizacija izleta s javnim ili rezerviranim prijevozom. Putovanje i troškovi na račun učenika.

 

VREMENIK

 

 

- tijekom nastavne godine

 

TROŠKOVNIK

 

 

- dnevnice nastavnicima u pratnji

 

NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA

 

- samovrednovanje, priprema i organizacija izložbe sa snimljenim

 materijalom

 

 

 

 

 

AKTIVNOST,

PROJEKT,

PROGRAM…

 

 

SUDJELOVANJE NA GRUPNOJ IZLOŽBI „NEAFIRMIRANA UMJETNIČKA SCENA“

 

VODITELJ,

(i nositelji aktivnosti)

 

 

- Kristijan Falak

NAMJENA ,

(ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena)

 

- učenici slikarskog i foto odjea ŠLU

 

CILJEVI

 

 

 

 

- poticanje suradnje među učenicima

- razumijevanje važnosti izlagačke djelatnosti

- osmišljavanje koncepta i izvedbe rada na temu

 

 

NAČIN REALIZACIJE

 

 

Promišljanje i zajednička izvedba rada za vrijeme nastave primijenjenog slikarstva i fotografskih tehnika.

 

VREMENIK

 

 

- listopad 2012. – siječanj 2013.

 

TROŠKOVNIK

 

 

-1000 kn

 

NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA

 

Samovrednovanje, iskustvo rada na organizaciji projekata, organizacija  arhiviranog materijala u izložbene svrhe.

 

 

 

 

 

AKTIVNOST,

PROJEKT,

PROGRAM…

 

 

Suradnja s muzejskom ustanovom i eventualna izložba radova nastalih tijekom te suradnje

 

VODITELJ,

(i nositelji aktivnosti)

 

 

- Kristijan Falak

NAMJENA ,

(ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena)

 

- učenici slikarskog i foto odjela ŠLU

 

CILJEVI

 

 

- razumijevanje važnosti muzejske djelatnosti i kulture

- crtanje na otvorenom prostoru

 

 

NAČIN REALIZACIJE

 

 

Promišljanje i izvedba rada za vrijeme nastave crtanja i slikanja.

 

 

VREMENIK

 

 

- tijekom  nastavne godine

 

TROŠKOVNIK

 

 

 

 

NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA

 

Samovrednovanje, iskustvo rada van školskih prostorija, upoznavanje sa zanimanjima i zvanjima muzejske djelatnosti, organizacija arhiviranog materijala u izložbene svrhe.

 

 

 

 

 

AKTIVNOST,

PROJEKT,

PROGRAM…

 

 

 

Javna skulptura - asamblaž

 

VODITELJ,

(i nositelji aktivnosti)

 

 

 

- Dijana Dora Kučić

NAMJENA ,

(ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena)

 

- svi zainteresirani učenici ŠLU

 

CILJEVI

 

 

 

 

 

Osvještavanje potrebe za obogaćivanjem gradskog prostora likovnim sadržajem. Izlazak učenika u javnost i stjecanje odgovornosti i samopouzdanja kroz suočavanje s povratnom reakcijom javnosti             ( školske i gradske).

Razvoj kreativnog opažanja i razmišljanja, učenje o novim umjetničkim tehnikama.

 

 

NAČIN REALIZACIJE

 

 

Izrada skulpture u školi, uz dogovor s gradskim vlastima njen postav  na  odabranom privremenom mjestu u gradu.

 

VREMENIK

 

 

Kroz školsku godinu, sastanci s učenicima jednom tjedno za prikupljanje materijala i izradu,  postavljanje skulpture u gradu se vezuje uz određeni važniji  datum.

 

 

TROŠKOVNIK

 

 

Troškovi zavarivanja, bojanja, prijenosa i postavljanja skulpture.

 

NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA

 

Vrednovanje motivacije, angažmana i ostalih stavova učenika uključenih u projekt,  vezanih za umjetnički rad i stvaralaštvo.  Vrednovanje stavova ostalih učenika škole upućenih angažiranim učenicima i voditelju projekta.

 

 

 

 

 

 

AKTIVNOST,

PROJEKT,

PROGRAM…

 

 

Školski karneval 2013.

 

VODITELJ,

(i nositelji aktivnosti)

 

- Hana Letica

- Kristijan Falak

- Kaća Svedružić

- svi profesori stručnih i općih predmeta koji su u mogućnosti

  uključiti se u projekt

NAMJENA ,

(ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena)

 

-svi učenici škole  

 

CILJEVI

 

 

 

- iskustveno učenje

- ostvarivanje zanimljivog happeninga kroz projektnu nastavu

 

NAČIN REALIZACIJE

 

 

Profesori daju svoj doprinos određenoj temi u mjesecima koji prethode karnevalu te sve uklapaju u nastavni plan i program za tekuću nastavnu godinu.

 

 

VREMENIK

 

 

- veljača 2013

 

TROŠKOVNIK

 

 

- oko 10 000 kn

 

NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA

 

- sav praktičan rad prethodno će biti podrobno teorijski obrađen te  se vrednuje i ocjenom

- teorijska obrada za potrebe napredovanja u struci profesora sudionika projekta (moguća priprema znanstvenog članka)

- foto i video dokumentiranje  za različite potrebe  Škole (natjecanja, arhiv)

 

 

 

 

 

 

 

AKTIVNOST,

PROJEKT,

PROGRAM…

 

 

Happening Večera na asfaltu 2

 

VODITELJ,

(i nositelji aktivnosti)

 

 

- Hana Letica

- Kristijan Falak

- Kaća Svedružić

NAMJENA ,

(ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena)

 

-učenici nastavnog predmeta Teorija oblikovanja (1. i 2. razredi) prof. Hane Letice, te svi ostali koji žele sudjelovati  

 

CILJEVI

 

 

 

 

Interpretacija u formi happeninga slike Edouarda Maneta «Doručak na travi», nastavak slične akcije iz 2010. godine,  kao poticaj za promišljanje o nizu pitanja  koja se tiču grada u kojem živimo i u kojem djelujemo te gradova općenito, a posebno o nama samima kao samosvjesnim građanima i umjetnicima. Jesu li  gradovi doista mjesta «po mjeri» nas građana?

 

NAČIN REALIZACIJE

 

Mjesto radnje – jedan od trgova u širem centru grada preoblikovan kao kućni dnevni boravak. Učenici će realizirati likovno preoblikovanje, a i oni sami će biti protagonisti u prostoru. Javni prostor će poprimiti, dakle, prisniji, intimniji duh.

 

VREMENIK

 

 

- lipanj 2013.

 

TROŠKOVNIK

 

 

-oko 5000 kn

 

NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA

 

- sav praktičan rad prethodno će biti podrobno teorijski obrađen te se vrednuje i ocjenom

- teorijska obrada za potrebe napredovanja u struci profesora sudionika projekta (moguća priprema znanstvenog članka)

- foto i video dokumentiranje za različite potrebe Škole (natjecanja, arhiv)

 

 

 

 

 

 

 

AKTIVNOST,

PROJEKT,

PROGRAM…

 

Izložba učeničkih grafika u okviru manifestacije "Praznik cvijeća"

Projekt "Moja prva naslovnica", izrada naslovnice dječije bojanke

 

VODITELJ,

(i nositelji aktivnosti)

 

 

 

Višnja Mach Orlić, prof.

NAMJENA ,

(ciljna skupina, kome je aktivnost namijenja

 

- učenicima grafičkog odjela

- učenicima koji pokazuju darovitost na polju grafičkog dizajna

- građanstvu Splita, posebno djeci

 

 

CILJEVI

 

 

 

 

 

- razvijanje kreativnosti i vlastitih stavova 

- poticanje timskog rada 

- motiviranje učenika za prezentaciju svojih radova izvan škole

- prezentacija radova učenika Škole u sklopu manifestacije "Praznik

  cvijeća"

- upoznavanje i rješavanje problematike izlaganja u kulturno-povijesnoj

  baštini

 

 

NAČIN REALIZACIJE

 

 

Projekti bi se ralizirali u suradnji s "Parkovima i nasadima"d.o.o. i Kulturnom udrugom "Jabuka".

- terenska nastava, Podrumi Dioklecijanove palače, trajanje 5 dana

 

 

VREMENIK

 

 

- 15.04.2013.-15.05.2013.

 

TROŠKOVNIK

 

 

- po potrebi i sukladno mogućnostima Škole

 

NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA

 

-ocjenjivanjem

-predstavljanjem putem web-a

-prestavljanje putem tiska bojanke

-izložbom

 

 

 

 

 

AKTIVNOST,

PROJEKT,

PROGRAM…

 

 

Tematska izložba

 

VODITELJ,

(i nositelji aktivnosti)

 

 

 

- Željka Milošević Paro, prof.

NAMJENA ,

(ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena)

 

-učenici 4. razreda, odjel grafičkog dizajnera

 

CILJEVI

 

 

 

 

 

- poticanje kreativnosti, stvaralačkog  i istraživačkog potencijala

- razvijanje sposobnosti praktičnog oblikovanja; donošenja estetičkih

  prosudbi i odluka

- stjecanje i razvijanje usmjerenog likovnog opažanja

- razumijevanje i primjena likovnih tehnika i sredstava

- stjecanje navika samostalnog, suradničkog, praktičnog i stvaralačkog

  rada

- razvoj vizualnog, kritičkog i stvaralačkog mišljenja

- razvoj sposobnosti vizualno-likovne komunikacije

- sposobnost uspostavljanja korelacijskih veza s drugim sadržajima

  izvan umjetničkog područja

 

 

NAČIN REALIZACIJE

 

 

Učenici provode istraživanje na određenu temu, te na osnovu ponuđenih prijedloga (skica), vrednuju i primjenjuju, odnosno pristupaju izradi najboljeg – izabranog rješenja.

 

 

VREMENIK

 

 

- travanj 2013.

 

TROŠKOVNIK

 

 

- troškovi tiskanja i oglašavanja, oko 1 500,00 HRK

 

NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA

 

Učenici trebaju prikupiti podatke, osmisliti i  kreirati rad, komunicirati i raspraviti sve aspekte ponuđenog dizajna, uvažavajući potencijalne gledatelje (krajnje korisnike) kojima je dizajn – poruka namijenjen.

 

 

 

 

 

 

AKTIVNOST,

PROJEKT,

PROGRAM…

 

 

VIDEO,

dodatna nastava

 

VODITELJ,

(i nositelji aktivnosti)

 

 

- Nera Miočić

- 4. razred, odjel fotografskog dizajnera

NAMJENA ,

(ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena)

 

-4. razred, odjel fotografskog dizajnera

 

CILJEVI

 

 

 

 

 

Naučiti mlade osnovama korištenja videa u svrhu izražavanja, proučavanja, analiziranja, te komunikacijskim mogućnostima tog medija. Usvajanje filmskih izražajnih sredstava, kako bi naučili filmski jezik te na taj način stvarali filmove.

 

NAČIN REALIZACIJE

 

 

Najvažniji proces je gledanje i analiziranje videa, zatim snimanje raznih vježbi putem kojih će mladi naučiti se služiti videom, shvaćati ga  i stvarati.

 

 

VREMENIK

 

 

- školska godina 2012./2013.

 

TROŠKOVNIK

 

 

 

NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA

 

- prezentacija videa ( željene mogućnosti - Kino Klub Split, unutar

  škole, Salon Galić, MKC)

 

 

 

 

 

AKTIVNOST,

PROJEKT,

PROGRAM…

 

 

Slikanje,

dodatna nastava

 

VODITELJ,

(i nositelji aktivnosti)

 

 

-Alieta Monas plejić , prof.

NAMJENA ,

(ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena)

 

-učenici 4. razreda, slikarski dizajner

 

CILJEVI

 

 

 

 

 

- produbiti i proširiti već stečeno znanje iz slikanja

- savladavanje tonskog slikarstva u različitim tehnikama

 

NAČIN REALIZACIJE

 

 

- školske prostorije, svaki tjedan jedan šk. sat

 

VREMENIK

 

 

- tijekom šk. godine

 

TROŠKOVNIK

 

 

- 0 kn

 

NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA

 

- usmena analiza s učenicima

 

 

 

 

 

AKTIVNOST,

PROJEKT,

PROGRAM…

 

 

 

Fotografički dizajn

 

VODITELJ,

(i nositelji aktivnosti)

 

 

-Svijetlana Paligorić Miše, prof.

-učenici  4. razreda, odjel fotografskog dizajnera

NAMJENA ,

(ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena)

 

- edukativno:

- plakati i izložbe

 

CILJEVI

 

 

 

 

- usvojiti znanje, razviti svijest o nenasilju

- razvijati kreativne načine izražavanja sebe i kritički odnos prema

  svome radu i postignućima

- razvijati emicionalnu inteligenciju i sposobnost za uspostavljane

  kvalitetnih međuljudskih odnosa

- razvijati sposobnost komuniciranja uključujući svoje osjećaje,

  zapažanja, vrijednosti i znanje

 

NAČIN REALIZACIJE

 

 

- radionice

 

VREMENIK

 

 

- tijekom travnja i svibnja  2013. godine

 

TROŠKOVNIK

 

 

-1000 kuna (printanje plakata)

 

NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA

 

- izložba u javnom prostoru

- naučiti primjeniti znanja i stečene vještine iz područja umjetnosti na

 svakodnevni ziovt

- steći sposobnost komuniciranja i raspravljana o naučenom

- razviti vještine kritičkog razmišljanja kroz sposobnost procjenjivanja

  vlastitog rada/postignuća i postignuća drugih

 

 

 

 

 

AKTIVNOST,

PROJEKT,

PROGRAM…

 

 

Školski športski klub # AE 96 #

Športska sekcija u Školi likovnih umjetnosti - Split

 

 

VODITELJ,

(i nositelji aktivnosti)

 

Gordan Puljek, prof. – voditelj

Slaven Lagator – predstavnik učenika

Dalija Grančić –predstavnica učenica

NAMJENA ,

(ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena)

  • Aktivnost je namijenjena učenicima ove škole s ciljem  zadovoljavanja biopsihosocijalne potrebe za kretanjem.
  •  
  • Namjena je povećanje stvaralačkih sposobnosti i prilagodba suvremenim
  • uvjetima življenja kao i samostalna i odgovorna skrb o čuvanju i promicanju osobnog zdravlja, radne sposobnosti i odgojnosti.
  • Pojedine aktivnosti namijenjene su i profesorima škole, kako bi kroz druženje s učenicima poticali pozitivne akcije i  bolje međuljudske odnose.

 

 

CILJEVI

 

 

 

 

* sudjelovanje učenika u izvanškolskim aktivnostima

* stjecanje higijenskih navika

* usvajanje motoričkih znanja različite korisnosti

* usvajanje korisnih teoretskih kinezioloških priopćenja

* razvoj opće društvenih pozitivnih normi ponašanja

* upoznavanje bliže okolice življenja ( izleti )

 

 

NAČIN REALIZACIJE

 

* donošenje programa rada

* praćenje aktivnosti

 

 

VREMENIK

 

* prvenstvo škole u stolnom tenisu  -  božićni turnir

* izlet  za učenike 4 raz. ( akcija 4 + )

* izlet  i  za ostale učenike ( bez obveze sudjelovanja )

 

 

TROŠKOVNIK

 

* reketi za stolni tenis    kom. 4

* mreža za stolni tenis    kom. 1

* set loptica za stolni tenis

* reketi za badminton     kom. 4

* set loptica za badminton

 

 

NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA

 

* zadovoljstvo međusobnim druženjem

* objava postignutih rezultata na međurazrednim natjecanjima

   ( stolni tenis, streljaštvo..... )

 

 

 

 

                                                                                                   

 

 

AKTIVNOST,

PROJEKT,

PROGRAM…

 

 

ZIDNA DEKORACIJA

u Školi likovnih umjetnosti

 

 

 

 

VODITELJ,

(i nositelji aktivnosti)

 

 

 

-Miroslav Radeljak, prof.

NAMJENA ,

(ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena)

 

- didaktički primjer na vidnom mjestu ulaza u Školu

- učenici 3. i 4. razreda

 

CILJEVI

 

 

 

 

 

- ovladati vještinama rada u keramici velikog formata

- primjena dosad stečenih znanja i vještina

- stjecanje iskustva učenika u radu na zajedničkom projektu

- usavršavanje keramičke tehnike rada kvečanjem

- keramika kao značajni detalj u arhitekturi

 

 

NAČIN REALIZACIJE

 

 

- rad u keramičkoj radionici u školi kroz izvannastavne aktivnosti

 

VREMENIK

 

 

- realizacija rada do kraja šk. god. 2012. / 2013.

 

TROŠKOVNIK

 

 

- glina- 1200 kn.

- glazura- 700 kn.

- gips- 100 kn.

- pribor- 250 kn.

- trošak pečenja- 200 kn.

- montaža- 400 kn

 

 

NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA

 

- visoki stupanj stručnosti izrade te uklapanje u vizualni identitet Škole

 

 

 

 

 

AKTIVNOST,

PROJEKT,

PROGRAM…

 

 

Komentar crtežom

 

VODITELJ,

(i nositelji aktivnosti)

 

 

 

- Vanja Rogošić Ojdenić

NAMJENA ,

(ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena)

 

-učenici prvih razreda i treći razred slikarskog dizajna

 

CILJEVI

 

 

 

 

 

 

-  opažanje, uključivanje likovnosti u svakodnevni život

 

NAČIN REALIZACIJE

 

 

- odlazak i praćenje ( komentar) crtežom različite prostore i situacije          (brod, frizerski salon, sportske dvorane…)

 

VREMENIK

 

 

- travanj /svibanj 2013.

 

TROŠKOVNIK

 

 

- slikarski materijal

 

NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA

 

 

- vrednovanje učeničkih stavova

 

 

 

 

 

AKTIVNOST,

PROJEKT,

PROGRAM…

 

 

Posjet Školi primjenjenih umjetnosti u Rijeci

 

VODITELJ,

(i nositelji aktivnosti)

 

 

 

- profesori Kristijan Falak i Kaća Svedružić, učenici, putnička agencija

NAMJENA ,

(ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena)

 

- učenici 4. razreda

 

CILJEVI

 

 

 

 

 

- razvijanje komunikacije među učenicima, razmjena iskustva i ideja s

  kolegama iz druge škole

 

NAČIN REALIZACIJE

 

 

- jednodnevni izlet autobusom

 

TROŠKOVNIK

 

- dnevnice  profesorima, učenici sami plaćaju troškove putovanja

 

NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA

 

- razgovor s učenicima, prezentacija dokumentacije s putovanja

 

 

 

 

 

AKTIVNOST,

PROJEKT,

PROGRAM…

 

 

Humanitarni školski buvljak

 

VODITELJ,

(i nositelji aktivnosti)

 

 

- Kaća Svedružić, prof., Suzana Budimir, prof.,  Kristijan Falak, prof.

NAMJENA ,

(ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena)

 

- učenici svih razreda, profesori

 

CILJEVI

 

 

 

 

 

- razvijanje solidarnosti među učenicima

- razvijanje ekološke svijesti

 

NAČIN REALIZACIJE

 

 

- učenici će biti organizirani u grupe koje će prodavati predmete i prikupljati novac

 

TROŠKOVNIK

 

 

- nema troškova

 

NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA

 

Prikupljena sredstva biti će iskorištena u humanitarne svrhe.

 -fotodokumentacija

 

 

 

 

 

AKTIVNOST,

PROJEKT,

PROGRAM…

 

 

 

ŠKOLSKI LIST – ARTLIST – VIRTUALNE NOVINE

 

 

VODITELJ,

(i nositelji aktivnosti)

 

 

     VANJA ŠKROBICA

NAMJENA ,

(ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena)

       - učenici, profesori, javnost tj. zainteresirani osnovnoškolci i njihovi

         roditelji

 

 

CILJEVI

 

 

 

 

- prepoznavanje kreativnosti učenika u svim područjima, praćenje

 događanja u školi, prikaz uspješnosti škole u cjelini

- informacije o programima, rasporedu, važnim web adresama

- informacije o razrednim odjeljenjima, kontakti s razrednicima i ostalim

        profesorima

 

     

 

NAČIN REALIZACIJE

 

- kontinuirano praćenje događanja u školi, fotografsko i tekstualno

  zapisivanje aktivnosti koje učenici ostvare izvan škole sa svojim

  profesorima (posjete, izložbe, natjecanja, ekskurzije, seminari...)

- stvaranje novinarske grupe, upućivanje učenika u osnove novinarskog

  rada

- suradnja s profesorima, posebno s profesorima iz foto i grafičkog

  odjela

 

VREMENIK

 

     

       - tijekom cijele školske godine

 

TROŠKOVNIK

 

      

       - 1.000 kn

 

NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA

 

       - broj učenika zainteresiranih za suradnju, ispunjavanje evaulacijskog

         listića, prelistavanje i downlodiranje školskog lista (pdf format)

 

 

 

 

 

AKTIVNOST,

PROJEKT,

PROGRAM…

 

 

 

  DODATNA NASTAVA  IZ ETIKE

 

VODITELJ,

(i nositelji aktivnosti)

 

 

 

       VANJA ŠKROBICA

NAMJENA ,

(ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena)

 

- maturanti, oni koji žele etiku kao izborni predmet na državnoj maturi.

 

CILJEVI

 

 

 

 

 

Produbiti znanje iz etike kao važne filoziofske discipline, implementacija u svakodnevnom životu; osobito će se voditi računa da učenici koji  nisu slušali etriku tijekom srednje škole sada na dodatnoj mogu usvojiti najvažnije stvari iz nastavnog sadržaja; osobito je važno za maturante koji žele etiku odabrati kao izborni predmet na državnoj maturi.    

 

 

NAČIN REALIZACIJE

 

 

- održavanje jednog sata nastave tjedno

 

VREMENIK

 

 

      - tijekom školske godine

 

 

TROŠKOVNIK

 

 

 

NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA

 

       -broj  zainteresiranih učenika, redovitost prisustvovanja na nastavi i

        uspješnost na državnoj maturi

 

 

 

 

AKTIVNOST,

PROJEKT,

PROGRAM…

 

 

INFO – PULT

(informacije o natjecanjima, izložbama u gradu, nastavku obrazovanje...)

 

 

VODITELJ,

(i nositelji aktivnosti)

 

 

 

      VANJA ŠKROBICA

NAMJENA ,

(ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena)

 

   

       - učenici, profesori

 

CILJEVI

 

 

 

 

 

 - informacije o tekućim natjecanjima, festivalima i izložbama na koje se

          učenici mogu sami ili pod vodstvom profesora - mentora prijaviti;

          jačanje pozitivnog natjecateljskog duha, želja za vrednovanjem i

          samovrednovanjem

        - jačanje ugleda škole, popularizacija likovnosti i poticanje kreativnosti    

 

NAČIN REALIZACIJE

 

  - praćenje domaćih i međunarodnih web portala koji oglašavaju natječaje

  - printanje natječaja i postavljanja teksta u info – ormarić

  - slanje teksta natječaja profesorima ili postavljanje teksta natječaja u

     školskoj zbornici

        - praćenje tijeka natjecanja i rezultata i obavještavanje sudionike

            natječaja

 

 

VREMENIK

 

 

         - tijekom školske godine

 

 

TROŠKOVNIK

 

 

         - 300 kn – poštarina i DVD-ovi

 

NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA

 

         - rezultati po isteku natječaja i zadovoljstvo uspjehom

         - nagrada (knjiga) na kraju školske godine za ostvareni uspjeh

 

 

 

 

 

 

AKTIVNOST,

PROJEKT,

PROGRAM…

 

 

POSJET SVEUČILIŠNOJ KNJIŽNICI

 

 

VODITELJ,

(i nositelji aktivnosti)

 

 

 

     VANJA ŠKROBICA

 

NAMJENA ,

(ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena)

 

- maturanti

 

 

CILJEVI

 

 

 

 

 

Upoznavanje s uslugama koje pruža Sveučilišna knjižnica, načina njezina rada, odjelima, restauratorskim odjelom i sl.      

 

NAČIN REALIZACIJE

 

 

- posjet Sveučilišnoj knjižnici, organizacija vođenja kroz njezine

  odjele

 

 

VREMENIK

 

 

       - u listopadu, povodom Mjeseca knjige

 

 

TROŠKOVNIK

 

 

 

NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA

    

        - razgovor i komentari učenika nakon posjeta

        - učenici će se lakše koristiti fondom Sveičilišne knjižnice, znat će  

          pretraživati pojedine jedinice i sl.

 

 

 

 

AKTIVNOST,

PROJEKT,

PROGRAM…

 

 

 

RADIONICA UMJETNIČKOG OBLIKOVANJA STAKLA,

SLOBODNA AKTIVNOST

 

VODITELJ,

(i nositelji aktivnosti)

 

 

 

- Julijana Voloder

NAMJENA ,

(ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena)

 

 

- učenici 2. 3. i 4. razreda, smjer industrijskog i kiparskog dizajna

 

 

 

CILJEVI

 

 

 

 

- razvijanje taktilnih vještina i motorike u oblikovanju

- usvajanje tehnologije lijevanja negativa i pozitiva u pristupu i izradi

  raznih kalupa

- savladavanje vještina u rukovanju raznih alata za staklo

- savladavanje uporabe strojeva za staklo

- usvajanje pravilne zaštite na radu u svrhu prevencije od mogućih

  opasnosti

- savladavanje u procesima i radu peći za staklo

- razvijanje kreativnosti i osobnog likovnog mišljenja

 

 

NAČIN REALIZACIJE

 

 

- definiranje projekata

- oblikovanje kalupa

- rezanje, krojenje, fuzija, bojanje

- hladna i vruća obrada stakla

- postavljanje izložbe u školi i gradskim izložbenim prostorima

 

 

VREMENIK

 

 

- tijekom školske godine

 

 

TROŠKOVNIK

 

 

- glina, gips, staklo

- alati i pomoćni alati za staklo

- boje za staklo

 

 

NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA

 

-evaluacija pravilnog oblikovanja i korištenja tehnologije za obradu stakla

-humanitarne prodajne izložbe

-prezentacija i promidžba odjela i stakla kao medija

-sudjelovanje u modnim revijama izradom nakita

-slanje radova na natjecanja

 

 

 

 

AKTIVNOST,

PROJEKT,

PROGRAM…

 

 

ŠKOLSKA PRIREDBA ZA BOŽIĆ

 

VODITELJ,

(i nositelji aktivnosti)

 

 

 

- Dajana Vujević, prof.

NAMJENA ,

(ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena)

 

-učenici svih razreda

 

CILJEVI

 

 

 

 

 

- evociranje istinskog značenja Božića

- probuditi u učenicima osjećaj za transcendentno

- zainteresirati ih za glazbenu, dramsku i plesnu kulturu

- razvijanje osjećaja zajedništva i grupne pripadnosti

 

NAČIN REALIZACIJE

 

 

- priredba u školi

 

VREMENIK

 

 

- priprema: jedan školski sat tjedno

- realizacija priredbe: kraj prvog polugodišta, pred Božić

 

 

TROŠKOVNIK

 

 

- tekući troškovi

 

NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA

 

- analiza priredbe kroz razgovor s učenicima

 

 

 

 

 

AKTIVNOST,

PROJEKT,

PROGRAM…

 

 

IZLET U MOSTAR

 

VODITELJ,

(i nositelji aktivnosti)

 

 

 

- Dajana Vujević, prof.

NAMJENA ,

(ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena)

 

- učenici završnih razreda

 

CILJEVI

 

 

 

 

 

- izraziti zahvalnost Bogu i svima koji su pomagali maturantima tijekom

  srednjoškolskog obrazovanja

- družiti se s vršnjacima i jačati svijest o odgovornosti za budućnost

  društva u kojem žive

- širiti kulturne vidike upoznavanjem prošlosti grada Mostara i

  razgledavanjem njegovih znamenitosti

- jačati svijest o zajedničkoj prošlosti i međusobnoj upućenosti Hrvata u

  Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini

 

 

NAČIN REALIZACIJE

 

 

- jednodnevni izlet

 

VREMENIK

 

 

- travanj 2013.

 

TROŠKOVNIK

 

 

- o učeničkom trošku

 

NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA

 

 

- razgovor, razmjena iskustava

 

 

 

 

 

AKTIVNOST,

PROJEKT,

PROGRAM…

 

 

 

Postavljanje i kustosiranje međunarodne izložbe NUS 02

 

 

VODITELJ,

(i nositelji aktivnosti)

 

 

 

- Hrvoje Zuanić

NAMJENA ,

(ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena)

 

- 4. razredi, odjeli grafičkog dizajnera, slikarskog dizajnera,

   industrijskog dizajnera

 

CILJEVI

 

 

 

 

 

- upoznavanje sa strukturom i konceptom multimedijalne izložbe
- razvijanje kreativnosti i osobnog vizualnog stila
- usvajanje znanja pripreme i optimizacija izložbenog prostora
- razvijanje pozitivnog odnosa prema radu, aktivnost, suradnja, timski

  rad

 

 

NAČIN REALIZACIJE

 

 

- definiranje projekta
- diskusija, kustosiranje
- postav izložbe u prostoru MKC-a Split

 

 

VREMENIK

 

 

- siječanj, 2013.

 

TROŠKOVNIK

 

 

- 0 kn

 

NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA

 

- demonstracija na stručnim skupovima
- razmjena iskustava s umjetnicima i organizatorima izložbe
- multimedijalna prezentacija postava izložbe

 

 

 

 

 

AKTIVNOST,

PROJEKT,

PROGRAM…

 

 

Projekcija učeničkih kratkih filmova u kinoteci Zlatna vrata

 

VODITELJ,

(i nositelji aktivnosti)

 

 

 

- Hrvoje Zuanić

NAMJENA ,

(ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena)

 

- 4. razredi odjeli grafičkog dizajnera, slikarskog dizajnera, industrijskog

  dizajnera

 

CILJEVI

 

 

 

 

 

- upoznavanje osnova snimanja i filmskog jezika
- razvijanje kreativnosti i osobnog filmskog stila
- razvijanje vještina rada i usvajanje nelinearne montaže slike i tona

- razvijanje pozitivnog odnosa prema radu, aktivnosti, suradnje i

  timskog rada

 

 

NAČIN REALIZACIJE

 

 

- definiranje projekta
- razrada scenarija
- snimanje
- montaža
- prikazivanje, svečana premijera filmova

 

 

VREMENIK

 

 

- tijekom godine, premijera filmova u svibnju 2013.

 

TROŠKOVNIK

 

 

- stativ za snimanje (200kn)
- DVD i mini DVD mediji (200 kn)
- plakat 10 x print (100 kn)

 

 

NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA

 

- premijera filmova u Zlatnim vratima u Splitu
- slanje filmova na filmske smotre i festivale namijenjene učenicima

  (Youth film festival Karlovac, DUFF, Umag…)
- demonstracija na stručnim skupovima
- razmjena iskustava

 

 

 

 

 

 

AKTIVNOST,

PROJEKT,

PROGRAM…

 

 

MATURALNA ZABAVA

(svečana maturalna večer: ples, večera i zabavni program)

 

VODITELJ,

(i nositelji aktivnosti)

 

 

- voditelji: Hrvoje Zuanić, profesor računalstva i 
                  Boris Delić, profesor povijesti

- nositelji aktivnosti: - razrednici maturalnih razreda (5 profesora)

                                  - ravnatelj / pedagoginja

                                  - učenici 3. razreda (2 predstavnika)

                                  - učenici 4. a i b razreda (maturanti)

                                  - maturalni odbor

NAMJENA ,

(ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena)

 

- učenicima četvrtih razreda

 

CILJEVI

 

 

 

 

 

- razvijanje osjećaja samopoštovanja i pripadnosti školi kao timu i

  zajednici

- potaknuti učenike na međusobno druženje i uspostavljanje

   cjeloživotnih prijateljstava

- razvijati osjećaj poštovanja učenika prema nastavnicima

- svečanom večerom, plesom i prigodnim oproštajnim programom

  obilježiti završetak školske godine maturanata

- okupiti sve maturante na jednom mjestu te se oprostiti od njih i  

  njihovih roditelja

- zajedničko druženje u opuštenoj atmosferi na kraju srednjoškolskog

  obrazovanja

- stvaranje ugodnih sjećanja na period srednjoškolskog obrazovanja

- zadovoljstvo učenika kvalitetom i svečanošću proslave završetka

  njihovog srednjoškolskog školovanja

- zadovoljstvo roditelja činjenicon da su oni i ova škola pomogli

  učenicima da odrastu u perspektivne mlade ljude

 

 

NAČIN REALIZACIJE

 

 

Odlazak na odredište koje odaberu učenici i njihovi roditelji, boravak

i svečana maturalna zabava prema odabranom programu.

 

- organiziranje maturalnog odbora

- organiziranje svečane večere i plesa

- organiziranje programa maturalne zabave

= suradnja svih nositelja aktivnosti i rad na zajedničkim pripremama

 

PROGRAM:

1. druženje s roditeljima uz aperitiv,

2. ulazak roditelja u dvoranu uz okupljanje maturanata i razrednika 

    ispred dvorane (priprema za svečani ulazak u dvoranu),

3. svečani ulazak maturanata s razrednicima.

4. Obraćanje ravnatelja

5. Obraćanje predstavnika maturanata

6. Obraćanje predstavnika roditelja

7. Prvi ples – valcer i /ili Ples s roditeljima

8. Opraštanje od roditelja uz prigodnu poklon-uspomenu

9. Fotografiranje po razredima

10. Večera

11. Izbor „naj-razreda”: Izbor žirija, Predstavljanje svih razreda,

     Dodjela nagrade za najbolje predstavljanje razreda

12. Izbor najboljeg plesnog para: Izbor žirija, Natjecanje u plesu,

     Dodjela nagrade

13. Crtanje razrednika + izbor najboljeg crteža: Izbor žirija, Izbor

      crtača, Crtanje razrednika, Dodjela nagrade

14. Izbor „kraljice i kralja” večeri: Izbor žirija, Predstavljanje učenica

      i učenika (individualno), Dodjela obilježja, Ples izabranog para

15. Ples + razne zabavne igre + lutrija (raspoređeno tijekom večeri)

 

VREMENIK

 

 

- tijekom cijele školske godine:

   :1 sat tjedno od prosinca 2011.

   :pred kraj nastavne godine za maturante prema potrebi i češće

   :maturalna večer (zabava) nakon završetka nastavne godine za

    maturante (svibanj 2012.)

 

TROŠKOVNIK

 

 

- troškove večere snose sami učenici (njihovi roditelji),

  a troškove priprema škola u suradnji sa sponzorima:

 

a) večera + fotografije (osobne, skupne), video (maturalne zabave)   

    za svakoga učenika = učenici (njihovi roditelji)

b) glazba = sponzori + zarada od lutrije

c) pozivnice, bedž = škola

d) koktel i poklon za roditelje = škola

e) program = škola + sponzori

 

 

NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA

 

- nagrade najuspješnijim učenicima

- fotografije i video za arhivu (kroniku) škole

 

 

 

 

 

 

 

 




Oglasna ploča
Korisni linkovi
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
CMS za škole logo
Škola likovnih umjetnosti Split / Fausta Vrančića 17, HR-21000 Split / ss-likovne-umjetnosti-st.skole.hr / ured@ss-likovne-umjetnosti-st.skole.hr
preskoči na navigaciju