ŠKOLSKI KURIKULUM 2012/13
Autor: Kristijan Falak, 18. 10. 2012.
AKTIVNOST, PROJEKT, PROGRAM…
|
DODATNA NASTAVA IZ RESTAURIRANJA |
VODITELJ, (i nositelji aktivnosti)
|
- Marko Amižić, prof. stručnih predmeta - 3 razred, odjel slikarstvo
|
NAMJENA , (ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena) |
-povećati senzibilitet učenika prema tradicijskim tehnikama slikanja i njihov odnos prema kulturnoj baštini |
CILJEVI
|
-nadopuniti znanja i vještine stečene kroz vježbe predmeta restauriranje -ukazati na osnovna pravila restauratorske prakse
|
NAČIN REALIZACIJE
|
-praktične vježbe i prezentacije primjera iz konzervatorske prakse -nastavak radova započetih na inicijalnom predmetu ili popravci, sanacije, konzervacije i restauracije radova iz školskog fundusa i drugih izvora
|
VREMENIK
|
-tijekom školske godine 2012./2013. |
TROŠKOVNIK
|
-troškovi potrošnog materijala; panel ploče, pigmenti, veziva, pozlate, mikstioni, lakovi i dr…..ne manje od 1.500..kn. |
NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA |
-prezentiranje radova na školskim i javnim izložbama… |
AKTIVNOST, PROJEKT, PROGRAM…
|
IZLOŽBA RADOVA JAJČANE TEMPERE S POZLATOM (dio programa nastavnog predmeta restauriranje) |
VODITELJ, (i nositelji aktivnosti)
|
- Marko Amižić, prof. stručnih predmeta - 3. razed, odjel slikarstva
|
NAMJENA , (ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena) |
Izložbom u galerijskom prostoru pokazati javnosti senzibilitet učenika; njihov odnos prema dostignućima onovremenih slikara i dokazati da nije samo suvremena umjetnička praksa ono što ih interesira.
|
CILJEVI
|
Prezentacija radova 3. razreda ŠLU odjela slikarstva iz opusa srednjovjekovne tempere kao poticaj za razvijanje poštovanja prema starim tehnikama slikanja (a koje se i danas koriste u restauriranju i slikarstvu). Razvijanje osjećaja za čuvanje kultrurne baštine i zaštitu umjetnina.
|
NAČIN REALIZACIJE
|
Radovi su proizvod Školskog programa tekuće godine, a dobar dio opusa izložbe su i radovi bivših 3. razreda koji dosada nisu bili izlagani. |
VREMENIK
|
-ljeto / jesen 2012. god. (17. 09. do 30. 09. 2012. god.) |
TROŠKOVNIK
|
-troškovi opreme radova (obojeni paneli, prospekt ili katalog, sokovi i sl.) <1500 kn
|
NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA |
-povratne informacije o uspješnosti izložbe, mišljenja i zadovoljstva učenika o postavku izložbe te o njenom odjeku |
AKTIVNOST, PROJEKT, PROGRAM…
|
DODATNA NASTAVA IZ MATEMATIKE - PRIPREME ZA DRŽAVNU MATURU |
VODITELJ, (i nositelji aktivnosti)
|
- Nada Antičević, prof. - učenici četvrtih razreda |
NAMJENA , (ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena) |
- IV. a , IV. b |
CILJEVI
|
- ponoviti sadržaje matematike prvog i drugog razreda srednje škole |
NAČIN REALIZACIJE
|
-dva školska predsata ponedjeljkom u B smjeni |
VREMENIK
|
2012./2013. |
TROŠKOVNIK
|
|
NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA |
-pismeno i usmeno provjeravanje |
AKTIVNOST, PROJEKT, PROGRAM…
|
UČENIČKA ZADRUGA
|
VODITELJ, (i nositelji aktivnosti)
|
|
NAMJENA , (ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena) |
|
CILJEVI
|
|
NAČIN REALIZACIJE
|
|
VREMENIK
|
|
TROŠKOVNIK
|
|
NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA |
|
AKTIVNOST, PROJEKT, PROGRAM…
|
ORNAMENTI NAŠIH PRADJEDOVA, projekt
|
VODITELJ, (i nositelji aktivnosti)
|
- prof. Suzana Budimir - učenici 2., 3. i 4. razreda, odjel dizajna odjeće |
NAMJENA , (ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena) |
- učenici 2., 3. i 4. razreda, odjel dizajna odjeće |
CILJEVI
|
- projekt je u prvom planu namijenjen osvještavanju učeničkih osnovnih znanja o zavičajnoj etno-baštini s naglaskom na ornamente naših pradjedova - razvijanje vizualnog mišljenja - razvijanje poduzetničkog duha - ostvarivanje suradnje s Etnografskim muzejom, upoznavanje s fundusom i aktivnostima istog te malim zavičajnim zbirkama u svrhu promicanja tradicijske baštine i njene primjene u dizajnu odjeće i modnih dodataka - osposobljavanje učenika za izvođenje kreativnih zadataka inspiriranih zavičajnom etno-baštinom - razvijanje kreativnosti i vlastitih stavova - poticanje darovitosti - promicanje zavičajne etno-baštine - razvijanje svijesti o vrijednostima etno baštine -poticanje istraživačkog duha -poticanje timskog rada -razvijanje različitih pristupa temi (od klasičnih do multimedijalnih)
|
NAČIN REALIZACIJE
|
- metoda demonstracije (izvorna stvarnost) - metoda usmenog izlaganja (opisivanje) - metoda praktičnih radova - timski rad - istraživački rad - radionice
|
VREMENIK
|
- od siječnja 2013.g. do ožujka 2013.
|
TROŠKOVNIK
|
- tekstilni materijali - print na tkaninama - konci i pribor za vez - 4.000 kuna
|
NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA |
- ocjenjivanje učenika - izložba radova, mala modna revija te predstavljanje modne fotografije navedenog projekta u Splitu - izložba i mala modna revija u galerijskim prostorima izvan Splita - posjet i predstavljanje projekata na etno sajmovima i izložbama - demonstracija na stručnim skupovima i razmjena iskustava - predstavljanje projekta putem web stranica škole - primjena materijala za monografiju škole
|
AKTIVNOST, PROJEKT, PROGRAM…
|
TIPOGRAFIJA I MODA, projekt |
VODITELJ, (i nositelji aktivnosti)
|
- Suzana Budimir, prof. - učenici 2., 3. i 4. razreda, odjel dizajna odjeće
|
NAMJENA , (ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena) |
- učenici 2., 3. i 4. razreda, odjel dizajna odjeće
|
CILJEVI
|
- osposobljavanje učenika za izvođenje kreativnih zadataka na navedenu temu – izvedba pojedinačnog modela i predstavljanje modne ilustracije - razvijanje kreativnosti i vlastitih stavova - poticanje darovitosti - poticanje timskog rada - razvijanje različitih pristupa temi (od klasičnih do multimedijalnih) - predstavljanje rada grupe i osobnih radova javnosti - razvijanje poduzetničkog duha - promicanje modnog odjela ŠLU Split - suradnja s gradskim institucijama, uredom Turističke zajednice - upoznavanje učenika s načinom predstavljanja osobnog rada javnosti - prezentacija projekta javnosti s ciljem bolje motiviranosti učenika i promidžbe struke
|
NAČIN REALIZACIJE
|
- metoda demonstracije (izvorna stvarnost) - metoda usmenog izlaganja (opisivanje) - metoda praktičnih radova - timski rad - istraživački rad - radionice
|
VREMENIK
|
- travanj 2013. |
TROŠKOVNIK
|
-materijali za izradu pojedinačnih modela - 1.500 kuna
|
NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA |
- ocjenjivanje učenika - modna revija i izložba u Splitu - modna revija i izložba izvan Splita - demonstracija na stručnim skupovima i razmjena iskustava - predstavljanje projekta putem web stranica škole i navedene Udruge - primjena materijala za monografiju škole
|
AKTIVNOST, PROJEKT, PROGRAM…
|
CRVENI PERISTIL, projekt
|
VODITELJ, (i nositelji aktivnosti)
|
- Branko Šegvić, prof.,Suzana Budimir, prof., Kaća Svedružić, prof. - učenici 2., 3. i 4. razreda, odjel industrijskog dizajna - učenici 2., 3. i 4. razreda, odjel dizajna odjeće
|
NAMJENA , (ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena) |
- učenici 2., 3. i 4. razreda, odjel dizajna odjeće - učenici 2., 3. i 4. razreda, odjel industrijskog dizajna
|
CILJEVI
|
- projekt «Crveni peristil» u prvom planu namijenjen je osvještavanju učeničkih osnovnih znanja o ovom povijesnom artističkom događaju s naglaskom na crvenu boju kao odraz stava o odnosu društva prema umjetnosti danas - osposobljavanje učenika za izvođenje kreativnih zadataka inspiriranih umjetničkim događajima iz povijesti grada Splita - razvijanje kreativnosti i vlastitih stavova - poticanje darovitosti - poticanje timskog rada - razvijanje različitih pristupa temi (od klasičnih do multimedijalnih) - razvijanje vizualnog mišljenja - razvijanje poduzetničkog duha - ostvarivanje suradnje s Hrvatskim društvom likovnih umjetnika Split, Turističkom zajednicom grada, Muzejom grada Splita
|
NAČIN REALIZACIJE
|
- metoda demonstracije (izvorna stvarnost) - metoda usmenog izlaganja (opisivanje) - metoda praktičnih radova - timski rad - istraživački rad - radionice
|
VREMENIK
|
- od listopada do prosinca 2013. |
TROŠKOVNIK
|
- tekstilni materijali – crvena boja - pribor za šivanje - materijali za grafičko oblikovanje - 3.000 kuna
|
NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA |
- ocjenjivanje učenika -izložba radova, mala modna revija te predstavljanje modne fotografije navedenog projekta u Splitu - izložba i revija u galerijskim prostorima izvan Splita - demonstracija na stručnim skupovima i razmjena iskustava - predstavljanje projekta putem web stranica škole - primjena materijala za monografiju škole
|
AKTIVNOST, PROJEKT, PROGRAM…
|
DODATNA NASTAVA IZ HRVATSKOGA JEZIKA -PRIPREME ZA DRŽAVNU MATURU IZ HRVATSKOGA JEZIKA
|
VODITELJ, (i nositelji aktivnosti)
|
- Marica Butina, prof. - učenici četvrtih razreda - Škola likovnih umjetnosti, Split
|
NAMJENA , (ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena) |
- nastava je namijenjena učenicima četvrtih razreda
|
CILJEVI
|
- ponoviti sadržaje obveznog dijela programa i proširiti ih - osvijestiti potrebu stalnog učenja hrvatskoga jezika - razvijati i učvrstiti brigu i ljubav za hrvatski jezik i književnost - steći jezično znanje, jezičnu kulturu i sposobnosti za uporabu hrvatskoga jezika u govornom i pisanom obliku
|
NAČIN REALIZACIJE
|
- predavanja - pisane vježbe |
VREMENIK
|
- šk. god. 2012. /2013. , 2 sata tjedno
|
TROŠKOVNIK
|
|
NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA |
- vrednovanje eseja, raščlambi, pisanog i govornog izražavanja, pisane vježbe iz jezičnoga gradiva - učenici rezultate koriste za što uspješnije polaganje državne mature
|
AKTIVNOST, PROJEKT, PROGRAM…
|
DRAMSKA DRUŽINA |
VODITELJ, (i nositelji aktivnosti)
|
- Marica Butina, profesorica hrvatskoga jezika i dramska pedagoginja - učenici, članovi dramske družine |
NAMJENA , (ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena) |
-učenici od 1. do 4. razreda koji su zainteresirani za dramski odgoj
|
CILJEVI
|
- promicanje i razvijanje govorne kulture i kulture javnog nastupanja metodama dramskog odgoja - ovladavanje postupcima i sredstvima dramskog stvaranja (dikcija, gluma, ponašanje na sceni, stvaranje likova; skupni scenski nastup, monolog, recitacija, monodrama) Metodama odgojnog kazališta kod motiviranih učenika otkriti i razviti sposobnosti scenskog izraza, kvalitetno upotpuniti slobodno vrijeme učenika, njegovati jezično-umjetnički izraz na hrvatskom jeziku, učenicima pružiti mogućnost za reproduktivne i kreativne aktivnosti u scenskom izrazu, pomoći učenicima da razviju svoje osjećaje, sklonosti, sposobnosti i stavove, izražajne sposobnosti i vještine, maštu i stvaralaštvo, steknu društvenu svijest i njezine sastavnice (samokritičnost, kritičnost, odgovornost i snošljivost), razviju humana i moralna načela, steknu samopouzdanje i sigurnost, razumiju međuljudske odnose i ponašanje i nauče surađivati i cijeniti druge.
|
NAČIN REALIZACIJE
|
- kritički osvrti na kazališne izvedbe - projektni rad, forum teatar, dramske kreativne radionice, osvještavanje važnosti scenskog komuniciranja i načina komuniciranja, vježbe scenskog govora, kreacija scenskog teksta, socijalne vještine, sposobnosti improvizacije, prepoznavanje scenskih normi, rad na scenskom prostoru, osmišljavanje scenografije, kostimografije, vježbe artikulacije, vježbe samopouzdanja, nastupi…
|
VREMENIK
|
-dva sata tjedno tijekom nastavne godine 2012. /2013. (70 sati godišnje)
|
TROŠKOVNIK
|
2.000 - 3.000 kn, ovisno o predstavi koju učenici osmisle, eventualno potrebna sredstva za kostime i scenografiju, fotokopiranje tekstova, potrebe na eventualnim nastupima izvan škole…
|
NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA |
- poticajne ocjene iz hrvatskog jezika (izražavanje, zalaganje) - pohvale - poticaj za daljnje razvijanje izražajnih i stvaralačkih sposobnosti - sudjelovanje na Lidranu |
AKTIVNOST, PROJEKT, PROGRAM…
|
UNICEF- OVA AKCIJA ŠKOLE ZA AFRIKU, ( prodaja učeničkih radova) humanitarna sekcija
|
VODITELJ, (i nositelji aktivnosti)
|
-pedagoginja škole Aleksandra Dužević i Vijeće učenika |
NAMJENA , (ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena) |
- svi učenici škole
|
CILJEVI
|
- senzibilizirati učenike za humanitarni rad - razvijanje suradničkog odnosa među učenicima - razvijanje volonterstva - financijska pomoć za UNESCO-vu akciju „Škole za Afriku“
|
NAČIN REALIZACIJE
|
- projekt |
VREMENIK
|
- oko Božića 2012. |
TROŠKOVNIK
|
- 0 kn |
NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA |
- analiza na Vijeću učenika Škole
|
AKTIVNOST, PROJEKT, PROGRAM…
|
IZLOŽBA UČENIČKIH RADOVA NA ODABRANU TEMU |
VODITELJ, (i nositelji aktivnosti)
|
- Kristijan Falak, prof. |
NAMJENA , (ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena) |
- učenici slikarskog i foto odjela ŠLU |
CILJEVI
|
- razumijevanje važnosti izlagačke djelatnosti - osmišljavanje koncepta i izvedbe rada na temu - osmišljavanje postava izložbe - osmišljavanje grafičkog i pisanog materijala uz izložbu
|
NAČIN REALIZACIJE
|
- promišljanje i izvedba rada za vrijeme nastave primijenjenog slikarstva i fotografskih tehnika
|
VREMENIK
|
- listopad 2012. – siječanj 2013. |
TROŠKOVNIK
|
- 2000 kn |
NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA |
- samovrednovanje, iskustvo rada na organizaciji projekata, organizacija i arhiviranog materijal u izložbene svrhe, kritika i diskusija o kritikama na izložbu |
AKTIVNOST, PROJEKT, PROGRAM…
|
JEDNODNEVNI IZLET – posjet prirodnim ljepotama RH |
VODITELJ, (i nositelji aktivnosti)
|
Kristijan Falak |
NAMJENA , (ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena) |
- učenici fotografskog usmjerenja ŠLU |
CILJEVI
|
- upoznavanje prirodnih znamenitosti RH i fotografske tehnike snimanja prirode i arhitekture |
NAČIN REALIZACIJE
|
Organizacija izleta s javnim ili rezerviranim prijevozom. Putovanje i troškovi na račun učenika. |
VREMENIK
|
- tijekom nastavne godine |
TROŠKOVNIK
|
- dnevnice nastavnicima u pratnji |
NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA |
- samovrednovanje, priprema i organizacija izložbe sa snimljenim materijalom |
AKTIVNOST, PROJEKT, PROGRAM…
|
SUDJELOVANJE NA GRUPNOJ IZLOŽBI „NEAFIRMIRANA UMJETNIČKA SCENA“ |
VODITELJ, (i nositelji aktivnosti)
|
- Kristijan Falak |
NAMJENA , (ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena) |
- učenici slikarskog i foto odjea ŠLU |
CILJEVI
|
- poticanje suradnje među učenicima - razumijevanje važnosti izlagačke djelatnosti - osmišljavanje koncepta i izvedbe rada na temu
|
NAČIN REALIZACIJE
|
Promišljanje i zajednička izvedba rada za vrijeme nastave primijenjenog slikarstva i fotografskih tehnika. |
VREMENIK
|
- listopad 2012. – siječanj 2013. |
TROŠKOVNIK
|
-1000 kn |
NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA |
Samovrednovanje, iskustvo rada na organizaciji projekata, organizacija arhiviranog materijala u izložbene svrhe. |
AKTIVNOST, PROJEKT, PROGRAM…
|
Suradnja s muzejskom ustanovom i eventualna izložba radova nastalih tijekom te suradnje |
VODITELJ, (i nositelji aktivnosti)
|
- Kristijan Falak |
NAMJENA , (ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena) |
- učenici slikarskog i foto odjela ŠLU |
CILJEVI
|
- razumijevanje važnosti muzejske djelatnosti i kulture - crtanje na otvorenom prostoru
|
NAČIN REALIZACIJE
|
Promišljanje i izvedba rada za vrijeme nastave crtanja i slikanja.
|
VREMENIK
|
- tijekom nastavne godine |
TROŠKOVNIK
|
|
NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA |
Samovrednovanje, iskustvo rada van školskih prostorija, upoznavanje sa zanimanjima i zvanjima muzejske djelatnosti, organizacija arhiviranog materijala u izložbene svrhe. |
AKTIVNOST, PROJEKT, PROGRAM…
|
Javna skulptura - asamblaž |
VODITELJ, (i nositelji aktivnosti)
|
- Dijana Dora Kučić |
NAMJENA , (ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena) |
- svi zainteresirani učenici ŠLU |
CILJEVI
|
Osvještavanje potrebe za obogaćivanjem gradskog prostora likovnim sadržajem. Izlazak učenika u javnost i stjecanje odgovornosti i samopouzdanja kroz suočavanje s povratnom reakcijom javnosti ( školske i gradske). Razvoj kreativnog opažanja i razmišljanja, učenje o novim umjetničkim tehnikama.
|
NAČIN REALIZACIJE
|
Izrada skulpture u školi, uz dogovor s gradskim vlastima njen postav na odabranom privremenom mjestu u gradu. |
VREMENIK
|
Kroz školsku godinu, sastanci s učenicima jednom tjedno za prikupljanje materijala i izradu, postavljanje skulpture u gradu se vezuje uz određeni važniji datum.
|
TROŠKOVNIK
|
Troškovi zavarivanja, bojanja, prijenosa i postavljanja skulpture. |
NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA |
Vrednovanje motivacije, angažmana i ostalih stavova učenika uključenih u projekt, vezanih za umjetnički rad i stvaralaštvo. Vrednovanje stavova ostalih učenika škole upućenih angažiranim učenicima i voditelju projekta.
|
AKTIVNOST, PROJEKT, PROGRAM…
|
Školski karneval 2013. |
VODITELJ, (i nositelji aktivnosti)
|
- Hana Letica - Kristijan Falak - Kaća Svedružić - svi profesori stručnih i općih predmeta koji su u mogućnosti uključiti se u projekt |
NAMJENA , (ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena) |
-svi učenici škole |
CILJEVI
|
- iskustveno učenje - ostvarivanje zanimljivog happeninga kroz projektnu nastavu |
NAČIN REALIZACIJE
|
Profesori daju svoj doprinos određenoj temi u mjesecima koji prethode karnevalu te sve uklapaju u nastavni plan i program za tekuću nastavnu godinu.
|
VREMENIK
|
- veljača 2013 |
TROŠKOVNIK
|
- oko 10 000 kn |
NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA |
- sav praktičan rad prethodno će biti podrobno teorijski obrađen te se vrednuje i ocjenom - teorijska obrada za potrebe napredovanja u struci profesora sudionika projekta (moguća priprema znanstvenog članka) - foto i video dokumentiranje za različite potrebe Škole (natjecanja, arhiv)
|
AKTIVNOST, PROJEKT, PROGRAM…
|
Happening Večera na asfaltu 2 |
VODITELJ, (i nositelji aktivnosti)
|
- Hana Letica - Kristijan Falak - Kaća Svedružić |
NAMJENA , (ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena) |
-učenici nastavnog predmeta Teorija oblikovanja (1. i 2. razredi) prof. Hane Letice, te svi ostali koji žele sudjelovati |
CILJEVI
|
Interpretacija u formi happeninga slike Edouarda Maneta «Doručak na travi», nastavak slične akcije iz 2010. godine, kao poticaj za promišljanje o nizu pitanja koja se tiču grada u kojem živimo i u kojem djelujemo te gradova općenito, a posebno o nama samima kao samosvjesnim građanima i umjetnicima. Jesu li gradovi doista mjesta «po mjeri» nas građana? |
NAČIN REALIZACIJE
|
Mjesto radnje – jedan od trgova u širem centru grada preoblikovan kao kućni dnevni boravak. Učenici će realizirati likovno preoblikovanje, a i oni sami će biti protagonisti u prostoru. Javni prostor će poprimiti, dakle, prisniji, intimniji duh. |
VREMENIK
|
- lipanj 2013. |
TROŠKOVNIK
|
-oko 5000 kn |
NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA |
- sav praktičan rad prethodno će biti podrobno teorijski obrađen te se vrednuje i ocjenom - teorijska obrada za potrebe napredovanja u struci profesora sudionika projekta (moguća priprema znanstvenog članka) - foto i video dokumentiranje za različite potrebe Škole (natjecanja, arhiv)
|
AKTIVNOST, PROJEKT, PROGRAM…
|
Izložba učeničkih grafika u okviru manifestacije "Praznik cvijeća" Projekt "Moja prva naslovnica", izrada naslovnice dječije bojanke |
VODITELJ, (i nositelji aktivnosti)
|
Višnja Mach Orlić, prof. |
NAMJENA , (ciljna skupina, kome je aktivnost namijenja |
- učenicima grafičkog odjela - učenicima koji pokazuju darovitost na polju grafičkog dizajna - građanstvu Splita, posebno djeci
|
CILJEVI
|
- razvijanje kreativnosti i vlastitih stavova - poticanje timskog rada - motiviranje učenika za prezentaciju svojih radova izvan škole - prezentacija radova učenika Škole u sklopu manifestacije "Praznik cvijeća" - upoznavanje i rješavanje problematike izlaganja u kulturno-povijesnoj baštini
|
NAČIN REALIZACIJE
|
Projekti bi se ralizirali u suradnji s "Parkovima i nasadima"d.o.o. i Kulturnom udrugom "Jabuka". - terenska nastava, Podrumi Dioklecijanove palače, trajanje 5 dana
|
VREMENIK
|
- 15.04.2013.-15.05.2013. |
TROŠKOVNIK
|
- po potrebi i sukladno mogućnostima Škole |
NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA |
-ocjenjivanjem -predstavljanjem putem web-a -prestavljanje putem tiska bojanke -izložbom
|
AKTIVNOST, PROJEKT, PROGRAM…
|
Tematska izložba |
VODITELJ, (i nositelji aktivnosti)
|
- Željka Milošević Paro, prof. |
NAMJENA , (ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena) |
-učenici 4. razreda, odjel grafičkog dizajnera |
CILJEVI
|
- poticanje kreativnosti, stvaralačkog i istraživačkog potencijala - razvijanje sposobnosti praktičnog oblikovanja; donošenja estetičkih prosudbi i odluka - stjecanje i razvijanje usmjerenog likovnog opažanja - razumijevanje i primjena likovnih tehnika i sredstava - stjecanje navika samostalnog, suradničkog, praktičnog i stvaralačkog rada - razvoj vizualnog, kritičkog i stvaralačkog mišljenja - razvoj sposobnosti vizualno-likovne komunikacije - sposobnost uspostavljanja korelacijskih veza s drugim sadržajima izvan umjetničkog područja
|
NAČIN REALIZACIJE
|
Učenici provode istraživanje na određenu temu, te na osnovu ponuđenih prijedloga (skica), vrednuju i primjenjuju, odnosno pristupaju izradi najboljeg – izabranog rješenja.
|
VREMENIK
|
- travanj 2013. |
TROŠKOVNIK
|
- troškovi tiskanja i oglašavanja, oko 1 500,00 HRK |
NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA |
Učenici trebaju prikupiti podatke, osmisliti i kreirati rad, komunicirati i raspraviti sve aspekte ponuđenog dizajna, uvažavajući potencijalne gledatelje (krajnje korisnike) kojima je dizajn – poruka namijenjen. |
AKTIVNOST, PROJEKT, PROGRAM…
|
VIDEO, dodatna nastava |
VODITELJ, (i nositelji aktivnosti)
|
- Nera Miočić - 4. razred, odjel fotografskog dizajnera |
NAMJENA , (ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena) |
-4. razred, odjel fotografskog dizajnera |
CILJEVI
|
Naučiti mlade osnovama korištenja videa u svrhu izražavanja, proučavanja, analiziranja, te komunikacijskim mogućnostima tog medija. Usvajanje filmskih izražajnih sredstava, kako bi naučili filmski jezik te na taj način stvarali filmove. |
NAČIN REALIZACIJE
|
Najvažniji proces je gledanje i analiziranje videa, zatim snimanje raznih vježbi putem kojih će mladi naučiti se služiti videom, shvaćati ga i stvarati.
|
VREMENIK
|
- školska godina 2012./2013. |
TROŠKOVNIK
|
|
NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA |
- prezentacija videa ( željene mogućnosti - Kino Klub Split, unutar škole, Salon Galić, MKC) |
AKTIVNOST, PROJEKT, PROGRAM…
|
Slikanje, dodatna nastava |
VODITELJ, (i nositelji aktivnosti)
|
-Alieta Monas plejić , prof. |
NAMJENA , (ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena) |
-učenici 4. razreda, slikarski dizajner |
CILJEVI
|
- produbiti i proširiti već stečeno znanje iz slikanja - savladavanje tonskog slikarstva u različitim tehnikama |
NAČIN REALIZACIJE
|
- školske prostorije, svaki tjedan jedan šk. sat |
VREMENIK
|
- tijekom šk. godine |
TROŠKOVNIK
|
- 0 kn |
NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA |
- usmena analiza s učenicima |
AKTIVNOST, PROJEKT, PROGRAM…
|
Fotografički dizajn |
VODITELJ, (i nositelji aktivnosti)
|
-Svijetlana Paligorić Miše, prof. -učenici 4. razreda, odjel fotografskog dizajnera |
NAMJENA , (ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena) |
- edukativno: - plakati i izložbe |
CILJEVI
|
- usvojiti znanje, razviti svijest o nenasilju - razvijati kreativne načine izražavanja sebe i kritički odnos prema svome radu i postignućima - razvijati emicionalnu inteligenciju i sposobnost za uspostavljane kvalitetnih međuljudskih odnosa - razvijati sposobnost komuniciranja uključujući svoje osjećaje, zapažanja, vrijednosti i znanje |
NAČIN REALIZACIJE
|
- radionice |
VREMENIK
|
- tijekom travnja i svibnja 2013. godine |
TROŠKOVNIK
|
-1000 kuna (printanje plakata) |
NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA |
- izložba u javnom prostoru - naučiti primjeniti znanja i stečene vještine iz područja umjetnosti na svakodnevni ziovt - steći sposobnost komuniciranja i raspravljana o naučenom - razviti vještine kritičkog razmišljanja kroz sposobnost procjenjivanja vlastitog rada/postignuća i postignuća drugih
|
AKTIVNOST, PROJEKT, PROGRAM…
|
Školski športski klub # AE 96 # Športska sekcija u Školi likovnih umjetnosti - Split
|
VODITELJ, (i nositelji aktivnosti)
|
Gordan Puljek, prof. – voditelj Slaven Lagator – predstavnik učenika Dalija Grančić –predstavnica učenica |
NAMJENA , (ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena) |
|
CILJEVI
|
* sudjelovanje učenika u izvanškolskim aktivnostima * stjecanje higijenskih navika * usvajanje motoričkih znanja različite korisnosti * usvajanje korisnih teoretskih kinezioloških priopćenja * razvoj opće društvenih pozitivnih normi ponašanja * upoznavanje bliže okolice življenja ( izleti )
|
NAČIN REALIZACIJE
|
* donošenje programa rada * praćenje aktivnosti
|
VREMENIK
|
* prvenstvo škole u stolnom tenisu - božićni turnir * izlet za učenike 4 raz. ( akcija 4 + ) * izlet i za ostale učenike ( bez obveze sudjelovanja )
|
TROŠKOVNIK
|
* reketi za stolni tenis kom. 4 * mreža za stolni tenis kom. 1 * set loptica za stolni tenis * reketi za badminton kom. 4 * set loptica za badminton
|
NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA |
* zadovoljstvo međusobnim druženjem * objava postignutih rezultata na međurazrednim natjecanjima ( stolni tenis, streljaštvo..... )
|
AKTIVNOST, PROJEKT, PROGRAM…
|
ZIDNA DEKORACIJA u Školi likovnih umjetnosti
|
VODITELJ, (i nositelji aktivnosti)
|
-Miroslav Radeljak, prof. |
NAMJENA , (ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena) |
- didaktički primjer na vidnom mjestu ulaza u Školu - učenici 3. i 4. razreda |
CILJEVI
|
- ovladati vještinama rada u keramici velikog formata - primjena dosad stečenih znanja i vještina - stjecanje iskustva učenika u radu na zajedničkom projektu - usavršavanje keramičke tehnike rada kvečanjem - keramika kao značajni detalj u arhitekturi
|
NAČIN REALIZACIJE
|
- rad u keramičkoj radionici u školi kroz izvannastavne aktivnosti |
VREMENIK
|
- realizacija rada do kraja šk. god. 2012. / 2013. |
TROŠKOVNIK
|
- glina- 1200 kn. - glazura- 700 kn. - gips- 100 kn. - pribor- 250 kn. - trošak pečenja- 200 kn. - montaža- 400 kn
|
NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA |
- visoki stupanj stručnosti izrade te uklapanje u vizualni identitet Škole |
AKTIVNOST, PROJEKT, PROGRAM…
|
Komentar crtežom |
VODITELJ, (i nositelji aktivnosti)
|
- Vanja Rogošić Ojdenić |
NAMJENA , (ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena) |
-učenici prvih razreda i treći razred slikarskog dizajna |
CILJEVI
|
- opažanje, uključivanje likovnosti u svakodnevni život |
NAČIN REALIZACIJE
|
- odlazak i praćenje ( komentar) crtežom različite prostore i situacije (brod, frizerski salon, sportske dvorane…) |
VREMENIK
|
- travanj /svibanj 2013. |
TROŠKOVNIK
|
- slikarski materijal |
NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA |
- vrednovanje učeničkih stavova |
AKTIVNOST, PROJEKT, PROGRAM…
|
Posjet Školi primjenjenih umjetnosti u Rijeci |
VODITELJ, (i nositelji aktivnosti)
|
- profesori Kristijan Falak i Kaća Svedružić, učenici, putnička agencija |
NAMJENA , (ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena) |
- učenici 4. razreda |
CILJEVI
|
- razvijanje komunikacije među učenicima, razmjena iskustva i ideja s kolegama iz druge škole |
NAČIN REALIZACIJE
|
- jednodnevni izlet autobusom |
TROŠKOVNIK
|
- dnevnice profesorima, učenici sami plaćaju troškove putovanja |
NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA |
- razgovor s učenicima, prezentacija dokumentacije s putovanja |
AKTIVNOST, PROJEKT, PROGRAM…
|
Humanitarni školski buvljak |
VODITELJ, (i nositelji aktivnosti)
|
- Kaća Svedružić, prof., Suzana Budimir, prof., Kristijan Falak, prof. |
NAMJENA , (ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena) |
- učenici svih razreda, profesori |
CILJEVI
|
- razvijanje solidarnosti među učenicima - razvijanje ekološke svijesti |
NAČIN REALIZACIJE
|
- učenici će biti organizirani u grupe koje će prodavati predmete i prikupljati novac |
TROŠKOVNIK
|
- nema troškova |
NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA |
Prikupljena sredstva biti će iskorištena u humanitarne svrhe. -fotodokumentacija |
AKTIVNOST, PROJEKT, PROGRAM…
|
ŠKOLSKI LIST – ARTLIST – VIRTUALNE NOVINE
|
VODITELJ, (i nositelji aktivnosti)
|
VANJA ŠKROBICA |
NAMJENA , (ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena) |
- učenici, profesori, javnost tj. zainteresirani osnovnoškolci i njihovi roditelji
|
CILJEVI
|
- prepoznavanje kreativnosti učenika u svim područjima, praćenje događanja u školi, prikaz uspješnosti škole u cjelini - informacije o programima, rasporedu, važnim web adresama - informacije o razrednim odjeljenjima, kontakti s razrednicima i ostalim profesorima
|
NAČIN REALIZACIJE
|
- kontinuirano praćenje događanja u školi, fotografsko i tekstualno zapisivanje aktivnosti koje učenici ostvare izvan škole sa svojim profesorima (posjete, izložbe, natjecanja, ekskurzije, seminari...) - stvaranje novinarske grupe, upućivanje učenika u osnove novinarskog rada - suradnja s profesorima, posebno s profesorima iz foto i grafičkog odjela |
VREMENIK
|
- tijekom cijele školske godine |
TROŠKOVNIK
|
- 1.000 kn |
NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA |
- broj učenika zainteresiranih za suradnju, ispunjavanje evaulacijskog listića, prelistavanje i downlodiranje školskog lista (pdf format) |
AKTIVNOST, PROJEKT, PROGRAM…
|
DODATNA NASTAVA IZ ETIKE |
VODITELJ, (i nositelji aktivnosti)
|
VANJA ŠKROBICA |
NAMJENA , (ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena) |
- maturanti, oni koji žele etiku kao izborni predmet na državnoj maturi. |
CILJEVI
|
Produbiti znanje iz etike kao važne filoziofske discipline, implementacija u svakodnevnom životu; osobito će se voditi računa da učenici koji nisu slušali etriku tijekom srednje škole sada na dodatnoj mogu usvojiti najvažnije stvari iz nastavnog sadržaja; osobito je važno za maturante koji žele etiku odabrati kao izborni predmet na državnoj maturi.
|
NAČIN REALIZACIJE
|
- održavanje jednog sata nastave tjedno |
VREMENIK
|
- tijekom školske godine
|
TROŠKOVNIK
|
|
NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA |
-broj zainteresiranih učenika, redovitost prisustvovanja na nastavi i uspješnost na državnoj maturi |
AKTIVNOST, PROJEKT, PROGRAM…
|
INFO – PULT (informacije o natjecanjima, izložbama u gradu, nastavku obrazovanje...)
|
VODITELJ, (i nositelji aktivnosti)
|
VANJA ŠKROBICA |
NAMJENA , (ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena) |
- učenici, profesori |
CILJEVI
|
- informacije o tekućim natjecanjima, festivalima i izložbama na koje se učenici mogu sami ili pod vodstvom profesora - mentora prijaviti; jačanje pozitivnog natjecateljskog duha, želja za vrednovanjem i samovrednovanjem - jačanje ugleda škole, popularizacija likovnosti i poticanje kreativnosti |
NAČIN REALIZACIJE
|
- praćenje domaćih i međunarodnih web portala koji oglašavaju natječaje - printanje natječaja i postavljanja teksta u info – ormarić - slanje teksta natječaja profesorima ili postavljanje teksta natječaja u školskoj zbornici - praćenje tijeka natjecanja i rezultata i obavještavanje sudionike natječaja
|
VREMENIK
|
- tijekom školske godine
|
TROŠKOVNIK
|
- 300 kn – poštarina i DVD-ovi |
NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA |
- rezultati po isteku natječaja i zadovoljstvo uspjehom - nagrada (knjiga) na kraju školske godine za ostvareni uspjeh |
AKTIVNOST, PROJEKT, PROGRAM…
|
POSJET SVEUČILIŠNOJ KNJIŽNICI
|
VODITELJ, (i nositelji aktivnosti)
|
VANJA ŠKROBICA
|
NAMJENA , (ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena) |
- maturanti
|
CILJEVI
|
Upoznavanje s uslugama koje pruža Sveučilišna knjižnica, načina njezina rada, odjelima, restauratorskim odjelom i sl. |
NAČIN REALIZACIJE
|
- posjet Sveučilišnoj knjižnici, organizacija vođenja kroz njezine odjele
|
VREMENIK
|
- u listopadu, povodom Mjeseca knjige
|
TROŠKOVNIK
|
|
NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA |
- razgovor i komentari učenika nakon posjeta - učenici će se lakše koristiti fondom Sveičilišne knjižnice, znat će pretraživati pojedine jedinice i sl. |
AKTIVNOST, PROJEKT, PROGRAM…
|
RADIONICA UMJETNIČKOG OBLIKOVANJA STAKLA, SLOBODNA AKTIVNOST |
VODITELJ, (i nositelji aktivnosti)
|
- Julijana Voloder |
NAMJENA , (ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena) |
- učenici 2. 3. i 4. razreda, smjer industrijskog i kiparskog dizajna
|
CILJEVI
|
- razvijanje taktilnih vještina i motorike u oblikovanju - usvajanje tehnologije lijevanja negativa i pozitiva u pristupu i izradi raznih kalupa - savladavanje vještina u rukovanju raznih alata za staklo - savladavanje uporabe strojeva za staklo - usvajanje pravilne zaštite na radu u svrhu prevencije od mogućih opasnosti - savladavanje u procesima i radu peći za staklo - razvijanje kreativnosti i osobnog likovnog mišljenja
|
NAČIN REALIZACIJE
|
- definiranje projekata - oblikovanje kalupa - rezanje, krojenje, fuzija, bojanje - hladna i vruća obrada stakla - postavljanje izložbe u školi i gradskim izložbenim prostorima
|
VREMENIK
|
- tijekom školske godine
|
TROŠKOVNIK
|
- glina, gips, staklo - alati i pomoćni alati za staklo - boje za staklo
|
NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA |
-evaluacija pravilnog oblikovanja i korištenja tehnologije za obradu stakla -humanitarne prodajne izložbe -prezentacija i promidžba odjela i stakla kao medija -sudjelovanje u modnim revijama izradom nakita -slanje radova na natjecanja
|
AKTIVNOST, PROJEKT, PROGRAM…
|
ŠKOLSKA PRIREDBA ZA BOŽIĆ |
VODITELJ, (i nositelji aktivnosti)
|
- Dajana Vujević, prof. |
NAMJENA , (ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena) |
-učenici svih razreda |
CILJEVI
|
- evociranje istinskog značenja Božića - probuditi u učenicima osjećaj za transcendentno - zainteresirati ih za glazbenu, dramsku i plesnu kulturu - razvijanje osjećaja zajedništva i grupne pripadnosti |
NAČIN REALIZACIJE
|
- priredba u školi |
VREMENIK
|
- priprema: jedan školski sat tjedno - realizacija priredbe: kraj prvog polugodišta, pred Božić
|
TROŠKOVNIK
|
- tekući troškovi |
NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA |
- analiza priredbe kroz razgovor s učenicima |
AKTIVNOST, PROJEKT, PROGRAM…
|
IZLET U MOSTAR |
VODITELJ, (i nositelji aktivnosti)
|
- Dajana Vujević, prof. |
NAMJENA , (ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena) |
- učenici završnih razreda |
CILJEVI
|
- izraziti zahvalnost Bogu i svima koji su pomagali maturantima tijekom srednjoškolskog obrazovanja - družiti se s vršnjacima i jačati svijest o odgovornosti za budućnost društva u kojem žive - širiti kulturne vidike upoznavanjem prošlosti grada Mostara i razgledavanjem njegovih znamenitosti - jačati svijest o zajedničkoj prošlosti i međusobnoj upućenosti Hrvata u Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini
|
NAČIN REALIZACIJE
|
- jednodnevni izlet |
VREMENIK
|
- travanj 2013. |
TROŠKOVNIK
|
- o učeničkom trošku |
NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA |
- razgovor, razmjena iskustava |
AKTIVNOST, PROJEKT, PROGRAM…
|
Postavljanje i kustosiranje međunarodne izložbe NUS 02
|
VODITELJ, (i nositelji aktivnosti)
|
- Hrvoje Zuanić |
NAMJENA , (ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena) |
- 4. razredi, odjeli grafičkog dizajnera, slikarskog dizajnera, industrijskog dizajnera |
CILJEVI
|
- upoznavanje sa strukturom i konceptom multimedijalne izložbe rad
|
NAČIN REALIZACIJE
|
- definiranje projekta
|
VREMENIK
|
- siječanj, 2013. |
TROŠKOVNIK
|
- 0 kn |
NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA |
- demonstracija na stručnim skupovima |
AKTIVNOST, PROJEKT, PROGRAM…
|
Projekcija učeničkih kratkih filmova u kinoteci Zlatna vrata |
VODITELJ, (i nositelji aktivnosti)
|
- Hrvoje Zuanić |
NAMJENA , (ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena) |
- 4. razredi odjeli grafičkog dizajnera, slikarskog dizajnera, industrijskog dizajnera |
CILJEVI
|
- upoznavanje osnova snimanja i filmskog jezika - razvijanje pozitivnog odnosa prema radu, aktivnosti, suradnje i timskog rada
|
NAČIN REALIZACIJE
|
- definiranje projekta
|
VREMENIK
|
- tijekom godine, premijera filmova u svibnju 2013. |
TROŠKOVNIK
|
- stativ za snimanje (200kn)
|
NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA |
- premijera filmova u Zlatnim vratima u Splitu
(Youth film festival Karlovac, DUFF, Umag…)
|
AKTIVNOST, PROJEKT, PROGRAM…
|
MATURALNA ZABAVA (svečana maturalna večer: ples, večera i zabavni program) |
VODITELJ, (i nositelji aktivnosti)
|
- voditelji: Hrvoje Zuanić, profesor računalstva i - nositelji aktivnosti: - razrednici maturalnih razreda (5 profesora) - ravnatelj / pedagoginja - učenici 3. razreda (2 predstavnika) - učenici 4. a i b razreda (maturanti) - maturalni odbor |
NAMJENA , (ciljna skupina, kome je aktivnost namijenjena) |
- učenicima četvrtih razreda |
CILJEVI
|
- razvijanje osjećaja samopoštovanja i pripadnosti školi kao timu i zajednici - potaknuti učenike na međusobno druženje i uspostavljanje cjeloživotnih prijateljstava - razvijati osjećaj poštovanja učenika prema nastavnicima - svečanom večerom, plesom i prigodnim oproštajnim programom obilježiti završetak školske godine maturanata - okupiti sve maturante na jednom mjestu te se oprostiti od njih i njihovih roditelja - zajedničko druženje u opuštenoj atmosferi na kraju srednjoškolskog obrazovanja - stvaranje ugodnih sjećanja na period srednjoškolskog obrazovanja - zadovoljstvo učenika kvalitetom i svečanošću proslave završetka njihovog srednjoškolskog školovanja - zadovoljstvo roditelja činjenicon da su oni i ova škola pomogli učenicima da odrastu u perspektivne mlade ljude
|
NAČIN REALIZACIJE
|
Odlazak na odredište koje odaberu učenici i njihovi roditelji, boravak i svečana maturalna zabava prema odabranom programu.
- organiziranje maturalnog odbora - organiziranje svečane večere i plesa - organiziranje programa maturalne zabave = suradnja svih nositelja aktivnosti i rad na zajedničkim pripremama
PROGRAM: 1. druženje s roditeljima uz aperitiv, 2. ulazak roditelja u dvoranu uz okupljanje maturanata i razrednika ispred dvorane (priprema za svečani ulazak u dvoranu), 3. svečani ulazak maturanata s razrednicima. 4. Obraćanje ravnatelja 5. Obraćanje predstavnika maturanata 6. Obraćanje predstavnika roditelja 7. Prvi ples – valcer i /ili Ples s roditeljima 8. Opraštanje od roditelja uz prigodnu poklon-uspomenu 9. Fotografiranje po razredima 10. Večera 11. Izbor „naj-razreda”: Izbor žirija, Predstavljanje svih razreda, Dodjela nagrade za najbolje predstavljanje razreda 12. Izbor najboljeg plesnog para: Izbor žirija, Natjecanje u plesu, Dodjela nagrade 13. Crtanje razrednika + izbor najboljeg crteža: Izbor žirija, Izbor crtača, Crtanje razrednika, Dodjela nagrade 14. Izbor „kraljice i kralja” večeri: Izbor žirija, Predstavljanje učenica i učenika (individualno), Dodjela obilježja, Ples izabranog para 15. Ples + razne zabavne igre + lutrija (raspoređeno tijekom večeri) |
VREMENIK
|
- tijekom cijele školske godine: :1 sat tjedno od prosinca 2011. :pred kraj nastavne godine za maturante prema potrebi i češće :maturalna večer (zabava) nakon završetka nastavne godine za maturante (svibanj 2012.) |
TROŠKOVNIK
|
- troškove večere snose sami učenici (njihovi roditelji), a troškove priprema škola u suradnji sa sponzorima:
a) večera + fotografije (osobne, skupne), video (maturalne zabave) za svakoga učenika = učenici (njihovi roditelji) b) glazba = sponzori + zarada od lutrije c) pozivnice, bedž = škola d) koktel i poklon za roditelje = škola e) program = škola + sponzori
|
NAČIN VREDNOVANJA I KORIŠTENJA REZULTATA |
- nagrade najuspješnijim učenicima - fotografije i video za arhivu (kroniku) škole
|
škola |
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |